דילוג לתוכן הראשי

שאלות, תשובות ומהדורת חדשות

לפי שאני מתחילה, חשוב לי לציין את מה שלרובכן בטח כלל לא מפריע אבל לי כן: הפוסט הזה נכתב ונשלח לפרסום ביום ראשון לפנות בוקר. אין לי מושג למה התאריך שמופיע הוא דווקא של יום שבת...

פלטפורמת הבלוגים של בלוגספוט נחמדה, ידידותית ונטולת פרסומות, אבל, חסרונה הענק הוא שאין אפשרות לענות ולהתייחס לתגובות, שלפעמים הן ממש מרגשות, לפעמים הן פשוט נעימות, ולפעמים נשאלות בהן שאלות.
כמובן שניתן להכניס תשובה בתגובות, אבל השואלת לא תדע שנכתבה תשובה, כך שהפתרון הזה אינו לרוחי.


לפיכך כינסתי את עצמי לישיבת צוות (היו קטעים ואוכל טוב) ואספתי את השאלות שנשאלו בפוסטים קודמים כדי לרכז את התשובות בפוסט הזה.

אבל לפני התשובות, הרי החדשות ועיקרן תחילה:


דפי /מסטיקים ואנוכי התחדשנו בצבע נוסף בליין מדבקות הקטיפה שלנו וכעת, בנוסף לחום, ורוד, תכלת, לבן ושחור הוא כולל גם מדבקות אדומות. כמובן בשלושת הפונטים: כתב עבה, כתב דק ודפוס.

אם תקליקו על התמונות תגיעו לאתר של מסטיקים בו ניתן לרכוש את המדבקות.




דרך אגב, נשאלתי עם המדבקות באמת מיוצרות בארץ או בחו"ל? ובכן - כן! כל שלבי העבודה נעשים, בגאווה רבה, בארץ ומכאן שם המותג- תוצרת הארץ.

התשובות לשאלות הנוספות לפי סדר הפוסטים מהסוף להתחלה (טוב, לא באמת מההתחלה, מהפוסטים האחרונים):


*החלפת משאלות תיק לנילי


גורים, זהר, מיכל: אני מכינה הדרכה מצולמת שלב אחרי שלב, מקוה להעלות אותה בתחילת השבוע.


חגית: נעים לי לחשוב שגם מישהיא כל כך מוכשרת, בעלת מעוף ויצירתיות כשלך נלחצת מהחלפות (אני מקווה שאני לא יוצאת מרושעת או שמחה לאיד, אני בעיקר מרגישה מנוחמת).


מילון מונחים לעיצוב אלבומים
תודה ענקית על כל המחמאות. שווה להתאמץ בשביל כאלה מילים (המילים שלכן, לא המילים מהמילון).


התחלתי להעלות תמונות (דיכאון עם העורך הישן. דיכאון!) ואני ממשיכה ואמשיך להוסיף מונחים כי אני כל פעם נזכרת בעוד משהו.


פעמיים גלידה- המחוייבות שלך לסקראפבוק ויקי ראוייה להערצה.


פיית המרציפן - חיפשתי קלות ברחבי הרשת ולא הצלחתי למצוא התייחסות לשאלתך: למה קוראים לאלבום המגנטי- מגנטי?

הדבר היחידי שעולה בדעתי זה שמכיוון שהאלבום פותח כדור חדש של אלבומים אחרי האלבומים עם המשולשים בפינות והפרגמנט, חשבו שאלבום מגנטי נשמע יותר חדשני ויותר אטרקטיבי מ"אלבום דביק".

אם אמצא תשובה טובה יותר, או אם מישהיא מהקוראות יודעת אשמח לשמוע גם.


ורומינה- כן. אם את מכירה את כל המושגים סימן שאת מכורה (לפחות את בחברה טובה...)



החימר המוקצף דומה לפולילינה במראה אבל שונה בתכונות ובייעוד.
בשונה מהפולילינה - החימר המוקצף הוא דביק (נצמד למשטחים סופגים כגון קרטון ועץ), מתייבש באוויר וניתן לערבב צבעים לקבלת גוון חדש.



ממקו - תודה. לא עשיתי לבד יש לי בן זוג משת"פ עם כל השגעונות שלי ועוזר לי היכן שצריך (וצריך).


חגית- העובדה שבחרת להמליץ על הפוסט הזה אצלך ממש שימחה אותי. תודה (-:


ננה- ההמלצה היא בכיף ומכל הלב. מה שמגיע-מגיע (-: ולגבי יום ההולדת- עוד יותר בכיף.


נאוה- החומר שיוצר קורי עכביש זה מעין גוש של חומר סינטטי (מזכיר אקרילן למילוי) שמושכים ממנו חתיכות והמתיחה נותנת לו מראה של קורים.

לכל הבנות שהגיבו בפוסט הזה- תודה. התגובות שלכן שימחו ובעיקר הצחיקו אותי.

ולגבי השימוש הרב שנעשה בפועל ש.ג.ע. אני רק יכולה לומר שאני גרה במרחק הליכה ממרכז לבריאות הנפש, ככה שיש תמיכה D-:




לכל הבנות שביקשו סדנא- אני ממש לא חושבת שצריך סדנא בשביל זה. מצד שני כל סיבה להיפגש היא מבורכת אז אנסה לקבוע תאריך לערב יצירה שבו נוכל להפגש, לפטפט ולעטר איזה פקק אחד או חמישה. אבל זה יקרה רק אחרי חנוכה מפאת מחסור בערבים (ואני לא מתכוונת דמוגרפית).



רשמים מהתערוכה


לימונדה ומילשייק (תערובת נהדרת) - כל המוצרים נמצאים בשוק. בעיקר בחנויות התחביב והיצירה.

אנונימי- הדבק הפלסטי הספציפי הזה כמעט ואינו יוצר גלים. אני משתמשת בו הרבה כשאני מדביקה נייר על צ'יפבורדים או דובלקס וזה יוצא מצוין.



ולא נסיים בלי כמה רגעים של נחת:


גילה ואימוש 5- התגובות שלכן לפוסט הקודם נגעו בי עמוק בלב. תודה.


ליאור, יעל קיפודים וזיקוקית- השנינות שלכן תמיד מעלה בי חיוך.


תמרי- מצטערת שאין כמעט תמונות הפעם :-)


ולכל המגיבות, כולן: התמכרתי לתגובותיכן. (-:



תודה.


נ.ב.,

בסיום כל מהדורת חדשות נהוג לתת תחזית...

חכו שנייה, אני הולכת להציץ בכדור הבדולח שלי (אחוזי האמינות שלו לא שונים משל החזאים בשר ודם)...

האמת, מי שיש לה סבלנות לקרוא קצת, הנה התחזית האמנותית לשנת 2011, האמן כמעצב סביבתי.


תגובות

  1. רייצ'ל מהממת שלי!!! את מדהימה אותי כל פעם מחדש בסבלנות ובאורך הרוח האינסופיים שלך.
    אחרי הפוסט הזה לא צריך להאריך במילים, את פשוט מהממת!!! נשיקות

    השבמחק
  2. רחלי, את מצחיקה ברמות. מתה על הטמפרמנט התנועתי ההיפרי שלך הבא לידי ביטוי במילים וגם במעשים... העונג כולו שלנו!
    עינת (פעמיים גלידה)

    השבמחק
  3. כמה הומור. את כותבת כמו שאת יוצרת- מושלם!!
    חיבוק.
    ליאור

    אה, וכבר תרשמי אותי לערב יצירה ולא משנה מתי הוא יהיה.

    השבמחק
  4. ואין ספק שמשהו דפוק בשעון ....עכשיו 24 לחודש שעה 10:20 ובתגובה כתוב משהו אחר לגמרי.... מעניין באיזה איזור זמן את נמצאת....
    ליאור

    השבמחק
  5. באמת בעיה שאי אפשר לענות בפוסט, גם אצלי זה ככה... תודה על התגובה!

    השבמחק
  6. אני רוצה להגיד כל הכבוד על שהקדשת רשומה לתשובות לקוראות,לדעתי זה חשוב וראוי להערכה.כשכותבים תגובה נעים כשמתייחסים ועונים וזה באמת החיסרון של הבלוגר.

    השבמחק
  7. רחלי, הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר בזמן שאת מכנסת את עצמך לישיבת צוות ומעבירה קטעים :). בקשר למדבקות האדומות, לא ידעתי שחיכיתי כל הזמן לצבע הזה... הוא כל כך יפה וחי. ברור לי שזה ענין של זמן.
    כבעלת בלוגר, אני מבינה את החסרון הגדול. את פשוט מקסימה שלמרות זאת ענית לכל אחת ואחת!!!

    השבמחק
  8. למרות שאין תמונות- קראתי,
    והתמונות שיש עושות לי חשק להוציא ויזה:)

    הפוסטים שלך כל כך משובחים.. באמת.. מבין הבלוגים הבודדים שכיף לי ומעניין לי לקרוא.

    זה מדהים איך את יודעת לגעת במילים:)

    השבמחק
  9. טוב הבלוגר ממש דפוק כי רק באמצעות רשומה זאת הבנתי שפיספסתי כמה פוסטים מעולים שלך....אז את אחראית לעובדה שארוחת הערב של הילדים התאחרה בשעה, מה לעשות הייתי צריכה להשלים כל מיני פוסטים אצלך. אהבתי את יום שישי ה-13 מתאים להלאווין שיחול אצלנו בשבת!!!! תוד על ההתייחסות לכולן, כתבת כל כך יפה, הבבשוקות מסדנת יעל מהממות וכל כך מתאימות עם טכניקת הפרחים שלך....והבלוגר באמת מעצבן עם חוסר היכולת לענות ישירות....ראיתי כבר אצל כמה אנשים שניתן להוסיף אפשרות כזאת אבל לא הבנתי איך.

    השבמחק
  10. רחלוש.
    אני אמנם קוראת באיחור אבל נהנית מכל פוסט שלך
    תודה על המאמץ לחפש תשובה
    אני נזכרת שהיתה בהם איזו תחושה קצת מגנטית בדפים של ילדותי
    אולי היה שם משהו

    השבמחק
  11. קיפצתי הנה כדי להגיד לך תודה!
    תודה על התגובה מחממת הלב בבלוג שלי (היה מזמן, אז מה...)
    ותודה על האותיות המדהימות הללו של "תוצרת הארץ".
    קניתי והתאהבתי, והנה השתמשתי:
    http://creationswithlove-li-bee-ti.blogspot.com/2010/11/another-rock-formations-lo.html

    שיהיה לך שבוע קסום....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&