דילוג לתוכן הראשי

ימי הולדת Birthdays

Mega post, The English text is integrated with the Hebrew one.



"יום הולדת יש רק פעם בשנה" אומר השיר ולא יודע שאם לכל אדם יש יום הולדת פעם בשנה ולכל אדם יש ככה 2-3, 20, 50 או 400 חברים אז הוא חוגג ה-מ-ו-ן ימי הולדת בשנה.
וכך קרה שבחודש הקודם חגגתי מספר ימי הולדת, חתונה וברית אחת עם חברות יקרות ומוכשרות, שהכנת מתנה עבורן היוותה אתגר מחשבתי לא קטן. מכיוון שאני עדיין נתקלת בבעיות בהעלאת הפוסטים, הפוסט הזה הוא בעצם כמה פוסטים שחוברו להם יחדיו. אז פנו לעצמכן קצת זמן, קחו ספל קפה ואולי איזה עוגית (עוגית זה יותר דיאטטית מעוגיה :-)) שלא תמותו ברעב עד שתגיעו לסיום הפוסט והנה זה בא:


During the previous month, a few of my friends and my MIL celebrated birthdays and one celebrated having her second son. These girls are most talented and preparing a gift for them has been quite a challenge.

הראשונה – יעל האהובה, המוכרת בכינוי יעל קיפודים. הכינוי הזה דבק בה כל כך טוב שאך התבקש להכין לה מתנה שקשורה לקיפודים. אבל התאפקתי. כמעט.
את הדף לספר השמן הכנתי מדף עבה מדוגם בדוגמת קיפודים, עצים ופרחים. (ניתן ואף רצוי, להקליק על כל התמונות להגדלה)
First - Yael, also known as Yael Hedgehogs. My page for her chunky book:

מצד שמאל- חזית הדף ומצד ימין תמונת הצד האחורי.
והמתנה...
אחרי שנשללו ה- מ- ו- נ- י רעיונות בעיקר מהשיקול ש"יעל יודעת ליצור את זה יותר טוב ממני", הבליחה ההברקה – הילקותיק שלי. מיני אלבום (כי יעל לא ממש עוסקת בסקראפ, לפחות לא על בסיס קבוע) שיעוצב בצלמו של התרמיל המקורי שיעל תפרה לעצמה כחודש לפני כן.
וכך יצאתי למסע ציד דפים שיתאימו לבדים בהם יעל השתמשה. זה היה החלק המסובך והמאתגר ביותר. חפרתי בשידת המגרות שלי. נברתי בשידת האחסון. בדקתי מה יש מתחת למיטה ובין דפי ה"ליטוף בלבד" ו... מצאתי כמעט את כל מה שנזקקתי לו. את היתר מצאתי בחנות מסטיקים, ויאללה, רבותא.
שחזרתי ושכפלתי כל פרט שיכולתי: תיפורי נייר הג'ינס הודבקו בהתאם לתיפורים בבד הג'ינס של יעל, האבזם, הכיסים (החיצוניים, האחורי, והפנימי) ואפילו בדי הבטנה (אתן יכולות לראות את התמונות בפוסט שלה ולהשוות אם הצלחתי או לא).
בתחילה תכננתי להשאיר את עמודי האלבום ריקים כדי שיעל תמלא בעצמה. אבל אז חשבתי שאין לי סיכוי לקבל פספורט פולני אם אביא את המתנה ככה, לא גמורה, כאילו.
מזל שנזכרתי בפוסט שיעל העלתה ובו תמונות של השלישייה שלה מיום היוולדם ועד היום. אז עשיתי את המעשה האחד המתבקש: גנבתי את התמונות מהבלוג.
העמודים, שגודלם 10*15 ס"מ, עוצבו בצורה מינימליסטית (יחסית לעצמי) כי מדובר 1) בשלושה בנים. 2) במעט מאד שטח לעיצוב 3) לא רציתי להעמיס על התמונות.
כל השיקולים האלה טובים ויפים וגם מאד-מאד משכנעים ובכל זאת, ניתן לראות, שמעמוד לעמוד הסגנון האישי שלי בצבץ (רק בהתחלה, אח"כ הוא כבר ממש התפרץ) והעמודים הפכו לעמוסים יותר ויותר.

As a gift, I made her a backpack shaped mini album, as similar as I could to the backpack she
saw herself not long ago, and designed the pages with pictures of her sons, the left picture is the original bag and on the right is my replica:

מצד שמאל - התיק המקורי ומצד ימין ההעתק שהכנתי מנייר.

עמוד ראשון (התמונות הראשונות צולמו ע"י יעל, התמונות הבאות צולמו ע"י דפי)

והם גדלים
וכבר נערים
ועמוד אחרון.

יום ההולדת השני לחודש זה שייך ליעל מותגית אחרת – יעל יניב.
עוד בחורה שיודעת לעשות ה-כ-ל ועשה את זה כל-כך טוב, שמה אני יכולה לעשות לה??? הדבר היחידי שעלה בדעתי שאני עושה והיא לא, זה ציור במשיכת מכחול אחת, אבל שיערתי שזה לא מי-יודע-מה-ידבר אליה (וממילא, אם הציור שלי יתחיל לדבר אליה, כנראה שנחגוג לה יום הולדת במחלקה הסגורה...) ואז ראיתי פקק של בקבוק בירה.  וגם חרוזי פנינים.  ודבק תלת ממד.  וקצת סרט אורגנזה ושרשראות מסוגים שונים... וכך נולדה שרשרת 3 שכבות עם עיטור פרח בצד (אני אוהבת א-סימטריה). הפרח יכול, בפני עצמו, לשמש גם כסיכה לדש.

For Yael Yaniv I created a necklace with a pin flower made of a beer bottle cap, pearls beads, and Diamond glaze:
השם יעל נכתב ממדבקות כיתובי הקטיפה החדשות שהתחלתי לייצר. מכיוון שמדבקות האלף-בית עדיין לא מוכנות, השתמשתי בכיתוב "שנה טובה" הפכתי את הש' לע' (עכשיו אתן מבינות מאין בא הביטוי "בשן ועין"?), את הו' לי', את הה' בעזרת השארית של הש' הפכתי לל' ו...ולא נשאר לי זמן להכין דף לספר השמן.
אז יעלי – מקווה שעוד נשאר מקום בטבעות לעמוד נוסף, כי אין לי כוונה לוותר (רק לאחר).
הקופסה עוטרה בתחרת נייר (דויילי), פרחים, נייר לטש שנגזר ונצבע (זה הרעיון החדש שלי. אני כה מתלהבת ממנו, שניתן לומר בוודאות שמעכשיו תראו אותו עוד הרבה. ותחשבו: זה גם יוצא מקסים (לטעמי), גם מיוחד ומקורי (בטוח) וגם, על הדרך, משחיז את המספריים והמנקבים. מה עוד צריך? אה, להקדיש לזה פוסט נפרד. בקרוב).

והיה גם יום ההולדת של הפיה הכי קסומה בשטח – ענת, הלא היא פיית המרציפן. ביום ההולדת הזה השתתפתי פעמיים: פעם אחת בבית של קרן (המוכרת גם כנשמה טובה). קרן בקשה שנכין עמוד לספר השמן שיהיה מבוסס על תמונות של ענת שנמצא ברשת. את התמונה שבחרתי הדפסתי בשחור לבן ומסביב נוספו קישוטים עדינים תוך שימוש בטכניקות רבות: החתמות, דיסטרס, שירבוטים, קריעות, מיחזור, קימוט, שכבות ואולי עוד משהו ששכחתי.
My page for Anat's chunky book contains many layers and techniques, we also made her a chain of flags:

ביום ההולדת עצמו כל אחת יצרה לענת דגלון, כל הדגלונים חוברו לשרשרת אחת והנה השרשרת תלויה בחצר הבית של ענת (הדגלון שלי הוא השישי מימין):
בפעם השנייה חגגתי עם ענת בסדנת חותמות שהגרילה בין קוראות הבלוג שלה.
מכיוון שיש לי קושי ליצור בחברה (אני בחורה מאד מופנמת, אתן יודעות ;-)) הכנתי רק כרטיס אחד. אני מאד אוהבת את הכרטיס הזה בזכות חותמות היוניטי המקסימות שענת נתנה לנו להשתמש בהן (ושמסודרות אצלה בסדר מופתי). ובזכות העובדה שבהברקה של רגע החלטתי לצבוע אותן בעטי הג'ל שהבאתי איתי ומכאן הנצנוץ העדין והמתוק שניתן לראות, חלקית, בתמונה:
ואחרונה חביבה קרין. חברה מוכשרת נוספת שלי שעדיין לא מוכרת ברחבי הרשת, אבל זה רק עניין של זמן. אני בטוחה. קרין ילדה בן שני ולברית הבאתי עוגת חיתולים מלאה בכל טוב: סבון נוזלי, מד-חום, מברשת שיער רכה להתחלה ומסרק להמשך, מספרי ציפורניים, מוצצים, גרביים, בובה רכה, אולי עוד משהו ששכחתי וכמובן, המון חיתולים (ליתר דיוק- 54 יחידות).
Karin had a son. For this party I brought a plentiful diapers cake: Liquid Soap, a thermometer, soft hair brush and a comb, nail scissors, pacifiers, socks, a big soft doll, maybe something else I forgot to mention and of course, lots of diapers (more specifically - 54 units).

על מתנת יום ההולדת של חמותי ומה שהכנתי לחתונה - בפוסט אחר (אחרת הפוסט הזה יהפוך ממגה פוסט לג'יגה פוסט).

שיהיו לכולנו עוד המון סיבות לשמוח ועוד המון מתנות ליצור.


 
May we always have plenty to celebrate and lots of gifts to create

Rachel.


תגובות

  1. את בהחלט חברה טובה:)
    איזה יצירתיות!
    כמה דברים יפים- כל אחת משלושת הבנות המוכשרות זכו למתנות מיוחדות במיוחד!

    השבמחק
  2. הכל כל כך יפה שאני לא יודעת איפה להתחיל (:
    את חברה נהדרת, ואני בטוחה שכולם שמחו על המתנות (:

    יעל

    השבמחק
  3. מהעוגית זה הפך לשניצל ועדיין אני רעבה.
    שתהיה לך שנה טובה

    השבמחק
  4. אחלה מגה פוסט
    את חברה נהדרת

    השבמחק
  5. שניצל יקירתי!
    הכל כרגיל משגע...
    אהבתי את עוגת החיתולים מאוד!

    השבמחק
  6. פוסט מטריף וגדוש בהפתעות

    מקווה שבמהרה תיפתר לך הבעיה הטכנית של העלאת התמונות ונזכה לקרוא אותך יותר

    ההעתק של התיק של יעל - הברקה נהדרת.


    דרך אגב אני עוד מחפשת את התמונה המקורית שלקחת מהאתר שלי.
    חיפשתי בכמה דפים באתר ועדיין לא גיליתי אותה

    שתהיה שנה מתוקה ו מאושרת

    ענת

    השבמחק
  7. ווווווואאאוווו. איזה כיף מגה פוסט שלך!!! התיק מדהים הן הדמיון לתיק התפור והן העיצוב הפנימי של הדפים. השרשרת מטריפה.
    שתהיה לך שנה טובה, מתוקה ויוצרת.

    השבמחק
  8. ממש ממש מקסים, אהבתי את הכל
    חן

    השבמחק
  9. איזה מגה - פוסט ! כל הדברים הכי הכי בפוסט אחד - אז אני אתחיל במתנה היחידה שטרם ראיתי - עוגת החיתולים שיצאה נהדרת - את ממש מוכשרת רב-תחומית! השרשרת של יעל יניב - מלאה באופי - רואים אותה וישר חושבים על ריקודי צ'ארלסטון... די מדהים שבבסיס היא עשויה מפקק והוצאה הסופית נראית כל כך מלכותית - שוס!
    ואני - קודם כל הסמקתי - תודה :-) והילקוטיק הזה מהמם - גם כרעיון וגם כביצוע - זכיתי! המון תודה!

    השבמחק
  10. פתחת בית חרושת למתנות בטוב טעם. אפשר להזמין אצלך ערב יצירה להכנת שרשראות פקקים? זה להיט!

    השבמחק
  11. תראי, מה שאת יוצרת זה מדהים, יוצר השראה, גורם לקנאה ומביא חשק ענק ליום הולדת או לידת שלישייה...
    כל המוצרים, מהראשון ועד הלא אחרון - אני מחכה לסדנאות הסבר מפורטות!
    כל הכבוד לך שניצל, את מקור גאווה ליוצרות

    השבמחק
  12. איזה מתנות יפות !!! ומושקעות !!!! אהבתי מאוד :-)

    שתהיה לך שנה מתוקה ומלאת יצירה :-)

    השבמחק
  13. וואו. את הקפה כבר הספקתי לסיים, אבל עם העוגית התקשיתי, כי נשארתי עם פה פעור. איזה פוסט נפלא. המנצחת שלי היא השרשרת המטריפה הזו- איזה רעיון מעלף!!!!! איזה תוצאה מושלמת. הייתי הולכת עם שרשרת כזו כל היום וכל הלילה, גם עם הפיג'מה. הרעיון של התיק גם מקסים ואיכשהו כ"כ את, והאלבום מקסים וגם העוגת טיטולים, אבל עוד קרין?! ובלי א'?! לזה אני לא בטוחה שאני מוכנה :)
    שנה טובה, צבעונית, שמחה ומדהימה כמוך!

    השבמחק
  14. יהההההההה! מהר לתקן את המחשב! כמעט התעלפתי פה. איזה כיף לחברות שלך-הכול כל כך מושקע ונהדר. השרשרת משגעת, יש מצב להוראות או לסדנת קומונה??? שבת שלום.

    השבמחק
  15. פעם ראשונה שאני מגיבה כי אני פשוט לא יכולה להתאפק - הרעיון והביצוע של שרשרת הפנינים על פקק של בירה, שוס רציני בעיני!!! כל העבודות שלך מקסימות והלוואי ויום אחד יהיה לי זמן לבוא לסדנה שלך.

    השבמחק
  16. נו טוב, קפה שתיתי על העוגית ויתרתי :o))!
    הרעיון של הילקותיק לקיפודה בדוגמה דל התיק שהכינה לעצמה מדהים!!
    את השרשרת שהכנת ליעל מיששתי והוקסמתי מהבסיס שלה ומהאפקט של חרוזי הפנינה עם הדבק התלת מימדי, יצא מהמם!!
    עוגת הטיטולים נראית "טעימה" ועל הרשומה הזאת צריך להגיד ,רק בשמחות !

    השבמחק
  17. הכל מדהים אבל התיק של הקיפודה שבה אותי ביותר!!!!! שיהיו לך הרבה סיבות לחגוג אבל אני יודעת כמה זה גם יכול להיות מעייף!!!!

    השבמחק
  18. שניצל מקסימה שלי!! מה אפשר עוד להוסיף?
    אין עלייך ולא יכולה בלעדייך!!!!!!!!!!!
    מליוני נשיקות, יפה שלי!!!

    השבמחק
  19. וואו וואו כמה מתנות!!!!
    איך את מספיקה?!?!!?
    אז קודם כל הדפים לספרים השמנים יפהפיים!!!! אהבתי מאוד את הצביעה בלבן שעליה הוספת את הכיתוב.. זה מקסים ומיוחד!
    והשרשרת ליעל כל כך עדינה ויפה - ואפילו הקופסא משגעת!!!
    ועוגת החיתולים ממש מקסימה!!!! אני אוטוטו מכינה עוד אחת כזו (רק מחכה ללידה.. חח..) :):)
    שנה טובה ויצירתית!!!!

    השבמחק
  20. ואו!!! כמה יופי בפוסט אחד! כייף לחוגגות ולא פחות - לך על שהכנת את כל הדברים המטריפים הללו! מדהימה!

    השבמחק
  21. יקירתי
    הרעיונות שלך מקסימים אחד אחד
    התכשיט עם הפקק מדהים בעיני,
    כף למקבלות

    השבמחק
  22. מתנות מדהימות אחת אחת, התיק ג'ינס, שיחוק שאין כדוגמתו, את השרשרת הייתי עונדת בעונג רב כל כך...פשוט מקסים

    השבמחק
  23. מתנות מקסימות אחת אחת!!!
    השרשרת שהכנת ליעל - סוףףףף!

    השבמחק
  24. כל המתנות מהממות! במיוחד השרשרת!

    השבמחק
  25. כמה צחקתי מהמשפט: "עוגת חיתולים מלאה בכל טוב"...
    הכל מקסים מאד מאד מאד. כהרגלך!
    נשיקות
    ליאור

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&