דילוג לתוכן הראשי

המכנסיים הכי מפורסמים בארץ


<לפני שנים רבות...>
לפני, כמה שנים, בעודי עסוקה בהכנת מדבקת חלון עם צבע זהב נוצץ, נסתמה לפתע הפיה של הבקבוק. במקום לפתוח את הפיה ולנקות אותה, התחכמתי ונסיתי ללחוץ קצת יותר חזק, אולי הפיה תיכנע?
אז זהו, שלא! לא רק שהיא לא נכנעה - היא השיבה מלחמה שערה והתעופפה החוצה, הרחק מהבקבוק והרבה יותר מדי קרוב אל המכנסיים שלי, כשהיא גוררת אחריה נחש מעופף של צבע/דבק זהב נצנצים.
ואצל מרפי, כמו אצל מרפי, ברור שבאותו הרגע לבשתי את המכנסיים היפים ביותר שלי (לא, אל תשאלו מי יושבת ליצור לבושה במכנסיים הטובים ביותר שלה... אתן מתעקשות לשאול, הא?... זה היה יומי הראשון במקום עבודה חדש, אז רציתי להרשים. בכל השנים שהייתי שם אח"כ הרשמתי אותם בקולקציית טריינינגים מהוהים רחבה במיוחד, אבל ביום הראשון...)
מיד הרטבתי את הכתמים במים, ניגבתי ושיפשפתי, התפללתי חזק ו...
הנצנצים ירדו אבל כתמי הדבק נשארו.
הלכו המכנסיים.
כל כך אהבתי אותם שלא יכולתי להביא את עצמי לזרוק אותם. דחפתי אותם לארון ושכחתי מהם.

<לאחר שישה חודשים>
בזמן שעבר מאז תקרית הצבע למדתי שני דברים:
1. לבוא לעבודה בבגדי עבודה!
2. למדתי לצייר במשיכת מכחול אחת.

< האסימון נופל>
יום אחד או ליתר דיוק, ברגע פתטי אחד, מצאתי את עצמי עומדת באמצע החדר, על המיטה זרוקים כל הבגדים שיש לי ואני מנסה נואשות למצוא מה ללבוש לאירוע אליו אני אמורה ללכת עוד מעט ואין, אין לי מה ללבוש!
מכירות את זה שהילד תיכף מתגייס ואתן עדיין לא ניכנסות לבגדים מלפני ההריון כי אתן "אחרי לידה"?
זה היה המצב.
הרמתי את המכנסיים הללו, שנקנו כחצי שנה לאחר הלידה, מדדתי אותם ... עולים עלי!
ניסיתי להתעלם מהכתמים ... לא עבד!
בדקתי אם יש זויות מסוימות של האור בהן לא רואים את הכתמים... לא עזר!
כשכבר כמעט החלטתי לוותר ולא ללכת לאירוע, נפל לי האסימון: הרי אפשר לצייר על בגדים, הציור יסתיר את הכתמים ואני הרי כבר יודעת לצייר.

<סוף דבר>
אצתי רצתי אל שולחן המטבח (כל מי שלמדה פעם את ההסטוריה של התפתחות הטכניקה שנקראת "משיכת מכחול אחת" יודעת ששולחן המטבח הוא מוטיב חוזר ומשמעותי בכל סיפור טוב שקשור לטכניקה, אבל על כך בפעם אחרת) הוצאתי 2 צבעים, מכחול אחד, טקסטיל מדיום אחד (הופך את הצבעים לצבעי בד, כלומר מגמיש אותם ומונע מהם להספג בבד בלי סוף) ואחרי שעה בערך היה לי מה ללבוש.
פיזור הדוגמה לא נבע מתכנון מוקדם, או מכישרון מיוחד, אלא מאילוצים של כתמי הדבק ועל כך אני מודה לאלוהי הכתמים כי בחיים לא הייתי חושבת בעצמי לצייר דוגמה גאונית כזו:


(ניתן להקליק על התמונה להגדלה)

<אפילוג>
כשהתחלתי ללמד ציור, כל כך התלהבתי להעביר את המידע לכמה שיותר אנשים, שנסעתי לכל מקום בארץ אליו הזמינו אותי ללמד.  אם יכולתי להגיע לשם ברכבת - העדפתי. מכיוון שהרגשתי (ואני עדיין) שהמכנסיים הללו מייצגים את הטכניקה ואת הרעיונות שעומדים אחריה (שכל אחד יכול, שלא צריך רקע בציור ושהיא ניתנת ליישום על כל סוגי המשטחים) בכבוד, לבשתי אותם לרב ההדרכות ואפילו הופעתי איתם בטלוויזיה (וכיבסתי, כמובן שכיבסתי, הרי הצבעים עמידים בכביסה).
זה הגיע למצב שהמאבטחים בתחנות הרכבת השונות זיהו אותי לפי המכנסיים...
באירועים ובמקומות ציבוריים זיהו אותי לפי המכנסיים...
כל הקיום שלי קיבל נוכחות אחרת כשלבשתי את המכנסיים הללו (-: ...


המכנסיים שלי הפכו לסלבריקה' !!!

רחלי

תגובות

  1. מצחיקולה!
    מה שבטוח לצייר את יודעת, אבל גם בכתיבה יש לך כשרון משעשע במיוחד!

    השבמחק
  2. המכנסיים מקסימים!
    ואת כותבת כל כך יפה :-)

    השבמחק
  3. קודם כל-מכירה את המכנסיים!!
    אוהבת את הכתיבה שלך...(עברתי עכשיו על כל הבללוג.
    בהצלחה בהמשך!!
    *עירית* (ginger10)

    השבמחק
  4. ועל זה נאמר "להפוך את הדפקט לאפקט" :-)
    יצירתי במיוחד!

    השבמחק
  5. חחחח קרעת אותי מצחוק(: המכנסיים מקסימים ואני לא מבינה איך זה שעוד לא נקבעה סדנא. מתנדבת לארח!

    השבמחק
  6. מקסים, ומצחיק! וכל הכבוד על היצירתיות...

    השבמחק
  7. מסתבר שאת אומנית לא רק בציור אלא גם בכתיבה
    יופי של פוסט

    השבמחק
  8. הרגת אותי עם הרשומה הזו
    האמת? מכנסיים מעולים למורה לציור במשיכת מכחול ובאמת מייצגים

    השבמחק
  9. תודה ובאמת בקרוב מאד יקבעו סדנאות (דפי התנדבה לארח אז אזלו לי התירוצים)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&