דילוג לתוכן הראשי

מארחת

For the English version please scroll down. Thanks.
תמיד שמחה לארח ומחפשת סיבות לכבוד מה. גם בלי סיבה זה טוב, העיקר שהחברה טובה.
אבל כשיש סיבה -יש נושא שמאפשר להשתולל עם הכיבוד ועם התפאורה. מי שעוקבת אחרי הבלוג כבר ראתה את שולחן הפסח שלי וגם את המימונה.
בחודש שעבר מצאתי סיבה נהדרת להפוך, שוב, את כל הבית על פיו: יום שישי ה-13. לטובת מי שאינה בקיעה בדיני רוחות רפאים ואמונות טפלות אסביר שכאשר יום השישי נופל בתאריך ה-13 לחודש (הלועזי) זה נחשב ליום של ביש מזל, תקלות ואסונות. הפחד מיום שישי ה-13 נקרא "פראסקבדלטריאפוביה" (paraskevidekatriaphobia) (נו, נראה אתכן אומרות את זה 13 פעמים רצוף...).

I'm always happy to host and looking for reasons to do so.
I love to go all the way with food/refreshments and home décor according to the party theme (For example my Passover table and the Mimouna spontaneous event).
Last month I found a great reason to tern, once again, the whole house upside down: Friday the 13th. If you're not familiar with ghosts and superstitions I'll explain that when Friday falls on the 13th of any month (Gregorian) it considered a day of misfortune, mishaps and disasters. Fear of Friday the 13th is called "paraskevidekatriaphobia". 

הבית צופה בוילונות שחורים, עליהם וגם על הריהוט כולו נמתח חומר מיוחד שנותן אפקט של קורי עכביש. בתוך הקורים נשתלו זבובי פלסטיק.


The house was covered with black curtains. On which I stretched a special material that gives the effect of cobwebs and placed plastic flies and spiders in between.Large candles, witches and ghosts dolls (who also made noises when you switch by them) were scattered over the darkened house.

נרות גדולים, בובות של מכשפות ורוחות רפאים (שגם משמיעות קולות כשעוברים על ידן) פוזרו ברחבי הבית החשוך.


פתיתי סבון לבנים שנראים כמו תולעים פוזרו על שולחן האוכל והוארו בתאורה אולטרה-סגולה.



White soap flakes that look like worms scattered on the dining table and lit with ultraviolet light.

מפיות עם ציורים של אש הגיהינום וחרקי פלסטיק התווספו על השולחן ששינה את עיצובו במהלך הערב בהתאם לכיבוד ולגיל האורחים.


המאכלים עצמם זכו לשמות דוחים כגון מרק מכשפות, ריקבוני ברוקולי וקיא מכשפות ועוגת נמלים (הנמלים עשויות שוקולד ורגליהן מפיסות ליקריץ').


Foods were given repulsive names such as Witches Soup, Rotten broccoli, Cats claws and Ants cake (ants are made from chocolate and licorice).


Candy bags (made from brown paper bags) where shaped as witch's brooms.
Cold water poured into glasses, but, alas, immediately after the water were pour it changed from clear to colored ... (the last ideas were taken from this site). 

שקיות הממתקים (שקיות נייר חומות) עוצבו כמטאטאים של מכשפות.

מים קרים נמזגו לכוסות,אבל, אבוי, מיד לאחר המזיגה המים הצלולים שינו את צבעם לבהלת השתיינים... (הרעיון הזה ועוד כמה מתוך האתר הזה).




גולת הכותרת הייתה ללא ספק הכניסה לבית: הדרך מהמעלית ועד הכניסה סומנה בנרות, שטיח שחור מתחתיו הנחתי ניילון פצפצים וכך, כל מי שהתקרב לדלת חש קולות פצפוץ תחת רגליו וצרחות הבהלה שהשמיעו שעשעו את כל מי שכבר נכנס הביתה (וחווה את אותו הדבר על בשרו כמה דקות קודם לכן).הפעילות כללה בין השאר: יצירת קישוטי קרוקס בצורת רוחות רפאים:

קעקועים, צ'יזבאט ופיניאטה רוח רפאים לחברים של הבן הצעיר (משמרת אחה"צ) וצפייה בסרט "יום שישי ה-13" לחברים של הבכור (משמרת לילה).


The highlight was, undoubtedly, the entrance: The way from the elevator marked with candles and black rugs. Beneath the rugs I put a sheet of bubble nylon. Anyone approaching the door felt the "the earth crackle" under his feet and screams of panic amused who have already entered the house (and experience the same thing for himself few minutes earlier).
Activities included (among others): the creation of ghosts shaped Crookes ornaments, tattoos, a scary tall tale, a ghost piñata for the young ones (afternoon shift) and watching the movie "Friday the 13th" for the elders (night shift).

היה WWWWOOOWWW
 נ.ב.,

ועדיין בנושא עיצוב אירועים:

בבלוג האופנה הסוחף של עין פשוטה, פורסם פוסט בנושא חתונות, עם תמונות מהממות של חתונות בחו"ל. בהקשר הזה כדאי שתראו את התמונות של החתונה המרשימה שאיריס מוסיוף (ממובילות ז'אנר עיצוב האירוח בארץ, פרסמה עד היום 4 ספרים בנושאים אלה והיא אורחת מבוקשת בתוכניות טלוויזיה) עיצבה לבתה בקיץ שעבר, הכי חוץ לארץ שיש. לא?

PS,


This fashion blog, published a post about weddings, With stunning pictures of theme weddings from abroad. In this context, I think you should see some pictures of the impressive Iris Mosioph (leading genre in hospitality design, author of four books on these subjects and demand guest on TV) designed for her daughter's wedding last summer

תגובות

  1. מה זה הדבר הזה??
    את עשית את זה לבד?
    זה מטורף!!! איזה משקיעה את, בטח הילדים התעלפו!!

    השבמחק
  2. זה פשוט מדהים!!!!! אני לא יכולה לתאר לך מה רבה הייתה אכזבתי כשראיתי תמונה של ילדים!! חשבתי שזו מסיבה למבוגרים! מתי את עושה? :-) הקסמת אותי לגמרי!

    השבמחק
  3. טוב, את יודעת שאת לא שפויה וגם קצת משוגעת!!
    אבל אני חולה עלייך!!
    השקעה שאין דברים כאלה...
    יום הולדת הבא שלי... את עושה!!
    ותודה על הפירגון לבלוג הצעיר שלי...

    השבמחק
  4. ממקו - תודה. לא עשיתי לבד יש לי בן זוג שלא עושה דברים כאלה מעצמו אבל משתף פעולה עם כל השגעונות שלי ועוזר לי היכן שצריך (וצריך).

    חגית- תודה. האמת היא שהפעם עשינו 2 מחזורי אירוח לחברים של הבן הקטן ולחברים של הבן הגדול. לפני שנתיים עשיתי ערב דומה לחברים שלי.
    בשנת 2011 יהיה רק יום אחד כזה בחודש מאי. אפשר לארגן מפגש בנות בנושא. מתאים?
    יאללה- לפתוח יומנים ולסגור את התאריך (-:

    וננה- ההמלצה היא בכיף ומכל הלב. מה שמגיע-מגיע (-:
    ולגבי יום ההולדת- עוד יותר בכיף. אולי במקרה את חוגגת במאי? (תראי מה עניתי לחגית).

    רחלי

    השבמחק
  5. לא נראה טירוף כזה מאז שאיזו אישה אחת תפרה כיסוי למשענות כיסא בפסח, מעניין מי זאת היתה?... מצ'וגעת עם קבלות אבל איזה מדליקקקקק!

    השבמחק
  6. מטורף אבל מקסים ומושקע ביותר, הייתי בטוחה שהמסיבה לגדולים, אשמח לאמץ את הרעיון ליום הולדת לאופק.
    שנה טובה
    אהובה

    השבמחק
  7. זה לא יאומן הביצוע הזה.
    אני נפעמת.

    השבמחק
  8. משקיענית בטירוף, אבל מה חדש? לפי התמונות זה עוד הרבה יותר מושקע ממה שדמיינתי. אפשר קצת מהמרץ שלך? (:

    השבמחק
  9. איזה מאגניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!
    טוב, ב-12 לפברואר (ממש כמוך) עידו יחגוג יום הולדת ואם אצליח להלהיב אותו כמו שאת הלהבת אותי כעת- אני חושבת שנעשה לו יום הולדת באותו הקונספט.
    תודה על הרעיון הנפלא ומזל טוב אצלכם לכל המשפחה!

    השבמחק
  10. כבר כתבו לך ואני גם אדגיש את זה שאת משהו מיוחד
    מהו החומר שיוצר כאילו קורי עכביש?

    השבמחק
  11. וואי וואי וואי - את יותר גדולה מהחיים או יותר מטורפת או גם וגם (וגם?)... זה מסוג הדברים שמשאירים אותי עם לסת שמוטה, מגניב לחלוטין, מכל בחינה שהיא! את משקיענית שאין דברים כאלה, והרעיונות שלך כל כך מיוחדים, מהממים ומדליקים - מורידה את הכובע!

    השבמחק
  12. תראי, את מעלה רף לבלתי אפשרי!!!
    אני רק מקנאה בחתן השמחה-הוא לעולם לא ישכח את יום ההולדת הקריפית שעשית לו!

    השבמחק
  13. יואו איזה טירוף!!!!!
    את צריכה לעשות קריירה בארגון מסיבות! זה פשוט מ-ד-ה-י-ם!! זו פעם ראשונה שאני שומעת שמישהו בארץ מתייחס ככה ליום שישי ה-13.. אני פה עם פה פעור!! כל כך הרבה רעיונות מטורפים! והחרקים באוכל משגעים! (למרות שלא נראה לי שהייתי מסוגלת פסיכולוגית לאכול את הנמלים... חחח...).
    את פשוט גדולה! ענקית :)
    כשיהיו לי ילדים אני באה אלייך לשיעורים פרטיים :):)

    השבמחק
  14. וואו וואו וואו - את סופר דופר מארחת למופת אבל יותר מזה - האמא הסופר קולית של השנה (לפחות)

    לא היה מבייש שום אמריקאית מדופלמת...

    השבמחק
  15. נגמרו לי המילים... הלסת נפלה והתגלגלה מתחת לשולחן ועכשיו אני צריכה לחפש אותה... מצטרפת לכל מה שכתבו כאן מעלי.....
    אוף, איפה היא... הרגשתי שהיא צונחת.... לאן היא התגלגלה...

    ליאור

    השבמחק
  16. ואואוו..רעיון מדליק ,חשבת עד הפריט קטן
    אהבתי .

    השבמחק
  17. די, את אמיתית? יש דברים כאלה? איזה מזל שהבנים שלי לא רואים את זה.... זה היה מעמיד את היכולות שלי במבחן מאוד קשה.
    הכל מהמם, שיחקת אותה בענק

    השבמחק
  18. איזה אמא מגניבה את !!!! אני רואה כבר את הבן שלך (זה שיצא לי להכיר) מבלה ועוזר להכין מסיבה כזו !!!!!!! איזה מגניבבבב !! בטח כל הילדים מקנאים בילדים שלך על כזו אמא קולית ויצירתית !!!!!! שיחקת אותה - ובענק :-)

    השבמחק
  19. מקסים באמת.
    נראה שהרבה יצירתיות מבורכת הושקעה, מעבר לשלל אביזרי הלווין שהוסיפו נופך.

    ותודה לחתולי8 שהביאתני עד הלום
    :-)

    השבמחק
  20. שיווו, איזו השקעה!!!
    שיחקת אותה בענק!!!
    כיף לבן שלך שיש לו אמא כזו משקיענית!!

    השבמחק
  21. פשוט מדהים!!!!! אם השנה בחיי....

    (הלוואי שהתגובה תתפרסם, בדרכ היא לא מצליחה פה....)
    נתנאלה

    השבמחק
  22. איזה מדהימה את!
    אני יכולה לבוא שנה הבאה גם?!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&