דילוג לתוכן הראשי

החלפה לבנה white swap

for an english version kindly scroll down

נושא ההחלפה הזו גירה אותי מאד ומיד נרשמתי להשתתף (מה שבד"כ אני ממש נמנעת מלעשות). ההגבלה הצבעונית מאלצת לשחק עם תתי גוונים ובעיקר עם מרקמים וטקסטורות שאהובים עלי במיוחד. לשמחתי הגרלתי את DNA שגם היא אוהבת מרקמים ושעבודות נייר אינן התחביב העיקרי שלה. אז לקחתי קובייה בגודל 15 15 ס"מ, כל סוג של נייר בגווני לבן שהצלחתי למצוא, קישוטים, סרטים, בדים, תחרות וכד' גם הם בגווני לבן, גנבתי לה תמונות של הבנות מהבלוג ועיבדתי אותן מעט בתוכנה גרפית ויצרתי לה קוביית זכרונות במראה של סרט קולנוע בשחור-לבן (נזהרתי מאד לא לגלוש לוינאג'יות/רומטיות קיטשית ועמוסה כי אני יודעת שזה לא הסגנון שלה).

I was so stimulated by this swap topic, si I signed up to participate (usually I avoid this web-swaps 'cause I'm afraid I will not meet the deadline and what if the recipient will not like it?). The limitation to use only white forced me to play with sub –colors and textures. I really love textures! Luckily I was assigned to make my swap to the grate DNA whom I know like textures and scrap is not her main hobby. So I took a Styrofoam cube, 6*6", any kind of white paper I could find, ribbons, fabrics, laces, and ornaments colored in shades of white, stole her daughters' pictures from her blog and arranged them in a graphical software giving a Black and white film looks to the cube (I was very careful not to slide into a tacky/busy vintage/ romantic feel because I know that's not her favorite style).

מתוך הניק DNA נגזרו הכותרת והקישוטים: הכותרת -  הן ב DNA שלי. כשה"הן" מתייחס כמובן לבנות שלה. האותית בעברית אלו שתי שכבות של מדבקות עירית שצבעתי בטוש שמן לבן (פיינטי). הקישוט: ספירלת חוטים שקשרתי בקשר מקרמה מסתובב, מייצג את מבנה הדי.אנ.איי (בטח לא היה עובר מבחן בפקולטה, אבל מספיק קרוב לדעתי). 
Her nick - DNA gave me the idea for the title and decorations: the title – they are in my DNA. The Hebrew letters are two layers of sticker I have painted white with Painty oil marker. The spiral decoration made from macramé knots that represents the structure of the human d.n.a. (that would probably not pass a test at the Faculty, but it is close enough in my opinion).
  
תמונת הפייה: שרשרת הפנינים ממשיכה את הרעיון של שרשרת הדי.אנ.איי (אבל בכל זאת פנינים הרבה יותר ראויות לפייה מאשר "סתם" קשרי מקרמה) והפרח נרקם ביד מסרט תחרה ופנינים נוספות. דף הרקע הוא בריסטול עבה שהבלטתי ידנית על גבי שבלונת פלסטיק.
The firs daughter Lo: The pearls necklace continues the d.n.a. chain line, hand-made cotton lace flower and some more pearls completes the look. The white cardstock used for background was hand embossed with Plaid (ONM) plastic stencil.

תמונה משותפת של שתי הבנות הודפסה על דף רקע שהוחתם במלואו בחותמת ורדים. מסביב לתמונה מסגרת תחרה בהחתמה עם אמבוסינג לבן. בד אורגנזה בעיטורים לבנים, ורדים קטנטנים שהכנתי לבד, סרט מידה באדיבות איקאה וסרט קטיפה שממשיך בעין את הקו של שרשרת הפנינים:

Background page was stamped with roses and printed with a joint picture of her girls. A lace-frame-stamp (Anna Griffin by Plaid) was hit-embossed around picture. Decorated Organza, paper hand made tiny roses, a piece of measure-tape (courtesy of IKEA) and white velvet ribbon which continues the frame line made by the chain of pearls:  

תמונת הבלרינה נתפרה על בד סאטן עבה ושתי השכבות יחד נתפרו על בד גבינה המשמ כ"דף" רקע. מילים מתאימות באדיבות מילון אבן שושן, דיו מיישן וקישוטונים במראה עתיק משלימים את מראה כוכבת הקולנוע שרציתי להשיג כאן.
  The ballerina Image was sewn to a piece of solid satin and then sewn to canvas fabric uses here as background "paper". Words were torn from the dictionary, distress ink and some antique-looked embellishments complete the look of a movie star I wanted to achieve here.
  
ופאה אחרונה: כמה מילים על חברות, קישוטם ופרחי קרושה שנסרגו על ידי אמא שלי, כי את זה עוד לא למדתי לעשות (-:
דף הרקע עבר התעללות קשה בצורת הדבקה ומשיכה של מסקינגטייפ כדי לקבל תחושה פרוותית יותר. זה לא עובר בתמונה אז תאלצו להאמין.
Last side: a few words about friendship were stamped and added to flowers knitted by my mother, because I have not learn to do so (-:
 

אני כל כך מרוצה מהתוצאה שלא אכפת היה לי להשאיר את הקוביה אצלי, למרות שבתמונות אלו לא הבנות שלי (וכניראה שזה הכי קרוב לבנות , שאי פעם יהיה לי  בבית (-: )

  I'm so pleased with the outcome that I did not mind leave the cube here, with me, even though these girls are not mine. (Apparently it's the closest to have girls in the house, as I will ever get (-:)


תגובות

  1. רחלי הקוביה הזו שיחוק אמיתי, התמונות לא מעבירות חצי מהיופי שלה, איזה מזל שיצא לי לראות "אין ריל לייף" וגם לגעת, רעיון נפלא!

    השבמחק
  2. הקוביה מהממת מכל זווית אפשרית
    הרעיון עצמו להחלפה גאוני, החומרים שבחרת נפלאים ומגוונים כל כך
    ולבסוף הביצוע משגע
    איזה כיף לדנ"א

    השבמחק
  3. החלפה מקסימה, הקוביה כל כך יפה ומושקעת
    כיף אמיתי!
    אהובה

    השבמחק
  4. איזה יופי של החלפה !!! מסכימה עם ענת שהתמונות לא משקפות בכלל את היופי האמיתי של היצירה המופלאה הזו... !!!

    השבמחק
  5. בלייב אפילו יותר מהממת (גם את..)
    רעיון הקוביה מקסים והביצוע שלך כ"כ רומנטי ועדין
    ריבי ברת מזל (_:

    השבמחק
  6. זה יפה כל-כך... רומנטי ועדין. אני אוהבת לבן.
    אחלה רעיון ויופי של ביצוע.
    ליאור

    השבמחק
  7. טוב, זה הרבה יותר יפה במציאות.. הקוביה כ"כ עדינה וכ"כ רומנטית... והיא מסודרת בטוב טעם!
    והרעיון.. אמרתי לך כבר ביום חמישי אדיר!!

    השבמחק
  8. תשמעי עכשיו אני עוד יותר בעננים! היא באמת באמת מעלפת והיא הולכת להיות על השולחן במשרד החדש של הגבר שזה אומר הכול. כולנו מאד מאד אוהבים-הבנות היו בהלם הן בכלל לא זכרו שהיו להן תמונות כאלה בבלוג. הבלרינה התענגה לה על הצד שלה עם ההגדרה והכיתוב למעלה בכלל שבה את כולם. קצת פיספסתי את נושא הסליל הכפול :-( מזל שאמרת עכשיו אני עוד יותר אוהבת. בקיצור איזה כיף גדול לקבל מימך החלפה!!!!!

    השבמחק
  9. החלפה מושקעת ושווה ביותר!

    השבמחק
  10. זה נורא מיוחד ויפה,
    ובמציאות הרבה יותר!

    השבמחק
  11. הקוביה הזו מקסימה! כל כך יפה. יש לזה מראה עדין ורומנטי ... מ-ש-ג-ע!


    רוני (מילשייק)

    השבמחק
  12. יצירה חכמה, מקורית, אישית, מלאת מחשבה, יפהפיה, מדהימה!!! לא מפסיקה להתפעל - והיה לי הכבוד להחזיק ביד ובפרוש - התמונות כאן לא מעבירות חצי ממה שהיצירה הזאת באמת!!!

    מ ו ש ל ם !

    השבמחק
  13. איזה יופי!!!
    רעיון מדליק, ביצוע מקורי. הכל פשוט מקסים.

    יעל

    השבמחק
  14. ואני בלי לראות את האמיתי מרגישה שהצילומים כאן מראים רק חלק מהיופי של הקוביה ורמזים לכל גוני הגוונים ולכל הטקסטורות שלה.

    החלפה משגעת שהייתי שמחה למשש ולחקור מקרוב
    מקסים...

    יש לך הפתעה אצלי בבלוג ... תיכנסי

    השבמחק
  15. וואו רחלי זה פשוט מקסים!!!
    דווקא רואים מאוד את המרקם הפרוותי, בדיוק השתמשתי בטריק הזה השבוע...יוצא מרקם מדהים. אהבתי מאוד את החשיבה מאחורי כל קישוטון והתוצאה מעלפת. גם אני הייתי שמה על המדף, עם הבנות ה"מאומצות"

    השבמחק
  16. יפיפה,
    ממש אהבתי את המראה הזה...

    השבמחק
  17. כלומר את רוצה להגיד שלבנות הכניסה אסורה לביתך? WOW יש אצלך חגיגת טסטורון

    השבמחק
  18. זה מושלם
    גם כל כך מלא תוכן
    וגם כל כך יפה
    איזה יופי לריבי

    השבמחק
  19. רחלי,
    הקובייה יפהפיה! הלובן והנקיון שלה נהדרים, והעיצוב מושקע לפרטי פרטים. אהבתי במיוחד את הפאה עם הרקדנית.
    חוצמזה, חכי חכי לכלות... :-)
    דורלי

    השבמחק
  20. תשמעי, זה מקסים ומדהים, לא ייאמן כמה עושר יש רק בגווני לבן.

    השבמחק
  21. איזו קוביה עדינה ויפה, רחלי. אפשר לראות בתמונות את ההשקעה בפרטים הקטנים ואני מאוד אוהבת את הסגנון של העבודה - רומנטי, נוסטלגי ווינטג'י.
    מ-ה-מ-ם!!!

    השבמחק
  22. וואו מאד מאד יפה....נו מתי את באה ללמד אותי בלונדון? ולהעביר לנו סדנא של משיכת מכחול?

    השבמחק
  23. רחלי! הקוביה ממש מקסימה!
    כמה מחשבה השקעת בה :):)
    מתנה משגעת! גם אני הייתי משאירה אותה לעצמי :):):)

    השבמחק
  24. עשית עבודה מדהימה עם הקוביה !
    אהבתי מאד את הכותרת שנתת לה והרעיון עם שרשרת הפנינים גדול !

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&