דילוג לתוכן הראשי

ילקותיק- התוצרים hand-back-pack mini album

for the english version pls scroll down. tnks.

אחרי אין ספור תיקונים והתאמות סיימתי את גיזרת המיני אלבום הזה והגעתי מוכנה לסדנה הכייפית שנערכה בסטודיו מסטיקים. למרות שהגעתי מוכנה התוצרים הסופיים השאירו אותי פעורת פה ומצלמה ולכן התמונות הן באדיבות דפי שהעמידה את הילקוטיקים לסדר ודפקה להם בוק שלא היה מבייש את בר רפאלי.
 בסדנה

תוצרים

כשחזרתי הביתה (אי שם אחרי חצות) התיישבתי להכין ילקותיק שכזה למורה של הבן (שהרי עבורה בכלל המצאתי את הגיזרה הזו) כי למחרת נערכה מסיבת הפרידה.
המסיבה התקיימה בבריכה והגעתי לשם (כמו שאני מגיעה לכל מקום) עם ערכת חומרי יצירה מינימלית (כל כך מינימלית שמי שהיה נתקע על אי בודד עם הערכה הזו היה מת ברעב לפני שהיה מת משעמום!).
נתתי לילדים כרטיסיות צבעוניות חתוכות בגודל 10*15 בערך ועטי ג'ל וכל אחד כתב מילות פרידה. מפאת קוצר הזמן (הם בעיקר רצו להיות במים, משום מה) אני קישטתי את הברכות בסרטים צבעוניים, פינצ'וצ'ים שונים וקישוטונים אחרים וממש שניה אחרי שסיימתי - המורה הגיעה ויכולנו להתחיל בטקס.

הילקותיק
נפתח
רואים את הכרטיסיות
המורה מקבלת את המתנה

אחרי שראיתי את התמונות שאני מעלה עכשיו, אני רוצה לומר לכל מי שאמר לי שאני צריכה להחליף מצלמה: שהבעיה לא במצלמה אלא בצלמת. ואחרי שהגעתי להכרה הזו אחכה בסבלנות עד שדנדושה תלד וארשם לסדנת הצילום הבאה (-:

ולאור התגובות והביקוש תתקיים סדנת ילקותיק נוספת ביום חמישי 22/7 בסטודיו מסטיקים.הפרטים כאן וניתן להירשם מעכשיו אצלי או אצל דפי.

After countless revision s and adjustments, I finished this mini album figure and got ready for my first hand-back-pack workshop. Although I knew what the participants should come up with (basically like my mini-album) the finished products left me and my camera open-mouthed, so photos are with courtesy of Dafi who line-up the minis and gave them a modeling book as if they were, at list Bar Refaeli (a super model)
at the workshops

When I got home (somewhere after midnight) I sat down to prepare such hand-back-pack for my son's teacher 'couse her farewell party was held the next day.

The party took place in the pool and I got there (like I get everywhere) with a minimum set of creative materials (so minimum that if one was to stuck on a desert island with this kit he would starve to death before he will die out of boredom!).

I gave the children colored tags cut to size 10 * 15cm or so and gel pens and each wrote their regards. Due to lack of time (they mainly wanted to be in the water, for some reason), I decorated the cards myself with colorful ribbons and 3D's embellishments. One second after I finished - the teacher came and we could begin the farewell ceremony.

Due to the demands another workshop for this LO will take place on Thursday 22 / 7 at Mastikim studio. You can register from now on by mailing me.


תגובות

  1. וואו- כל כך מקורי ומתוק!
    רעיון נפלא בעיני והביצוע כל כך עדין ומיוחד!

    השבמחק
  2. רחלי-זה מקסים
    והרעיון של הפיכת התיק למעין קלסר יפיפה....
    חופש נעים (-:

    השבמחק
  3. רחלי,
    הילקוטיק מ-ה-מ-ם!!!
    בחירת הדפים נהדרת, הרעיון של הקלסר - נהדר.
    הכל נראה פשוט מקסים. אהבתי מאוד.

    ונראה שהיה לכם כייף לא נורמלי בסדנה (:

    יעל

    השבמחק
  4. כל הכבוד על הגיזרה המדהימה "Shnitzel's Backpack", באמת הגודל שלה יותר פונקציונלי
    התוצרים מהסדנה מדהימים וצבעוניים

    השבמחק
  5. אחלה רעיון מהמם, בשנה הבאה אאמץ אותו.
    התיקים צבעוניים ושמחים, ממש כמו מסטיקים.

    השבמחק
  6. רעיון מדהים וביצוע עוד יותר !! ו.. האם ניתן להסיק מזה שפירסמת פוסט שהצלחת להכנס לבלוגר...??

    השבמחק
  7. חסרה פה תמונה ! של המורה מעולפת... כי אני בטוחה שהיא התעלפה מהיופי של זה.

    השבמחק
  8. רחלי - תענוג כתמיד לשטוף את העיניים עם העבודות המדהימות שלך. חבל שאני נוסעת לחו"ל ולא יכולה להשתתף בסדנה...

    השבמחק
  9. מדהים לגמרי! אני רצה לכתוב לך מייל לגבי הסדנא!
    תגידי- התחרפנת? את- לא יודעת לצלם? לא ברור לי מה ראית בתמונות שלא היה בסדר... את מצלמת מעולה. כלומר, סדנת צילום זה תמיד טוב אבל הצלמת היא אחלה!
    ליאור

    השבמחק
  10. רחלי, הילקותיקים האלה מקסימים. איזה רעיון משגע.

    רוני (מילשייק)

    השבמחק
  11. מכיוון שהפעם בלייב שמעתי חברה שלי (שהיא אמא בכתה שלכם) שהיא מתלהבת ממך ומהיצירה אני יכולה לאשר שגם אנשים שממש לא בענין היצירה אוהבים ומתלהבים וזה עוד יותר נעים ונחמד מאשר קהילתנו המתלהבת הקטנה.....אז חיזקי ואימצי. ואשמח אם תסכלי באימייל שלך על שאלות בקשר לסדנא בלונדון! זהר:)

    השבמחק
  12. ראיתי גם את התמונות בבלוג של דפי. מקסים, מקסים, מקסים.

    השבמחק
  13. מהמם! את גם יפה, גם מוכשרת וגם גאון! :-), ממש תכנון הנדסי מקסים מקסים מקסים... וללוק של הילקוטים האלה בהחלט מגיע הבוק של דפי!

    השבמחק
  14. מתי את עושה סדנאות בסידני?..

    השבמחק
  15. אהבתי מאוד

    השבמחק
  16. בס"ד
    רחלי שלום,
    נפגשנו בסדנה של אשת חיל,מאוד נהנתי מהרעיון של חימר קל ומתנפח והיתה זן תעסוקה לנכדים נחמדה מאוד.
    ביום ראשון הקרוב נפגש שוב האם תוכלי להביא בבקשה את מוביל בקבוקי שתיה,את הרעיון שלי אמסור לך בסדנא.
    להתראות, מלכה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&