דילוג לתוכן הראשי

השכל שלי חכם, לא ספורטיבי!

לפני מספר חודשים קיבלתי טלפון מחברה:
"רחלי, חברה שלי עורכת בר-מצווה לבן שלה והיא רוצה להכין חמסות עם ברכות וקישוטים לאורחים. היא רוצה לקשט את החמסות בדֶקָלִים של ורדים קטנים, היכן היא יכולה להשיג? "
טלפונים למספר חנויות יצירה שאני מכירה העלו שכרגע, אין בנמצא- לא ורדים, לא בגודל הרצוי ולא במחיר מתאים.
הכוונה לתת לאורחים מתנה עבודת יד ריגשה אותי וכהרגלי, דיברתי מהר מדי (מצב בעייתי כי השכל לא מספיק להשיג את הלב ואת הפה) ואמרתי " יאללה, אם היא רוצה פרחים - אני יכולה לצייר לה". זהו, דיברתי ואין דרך חזרה.
השכל שלי, שידע כמה עבודה אחרת מחכה לי, הלך להתבייש בפינה על כך שהוא אולי חכם אבל לא ספורטיבי בעליל. עובדה, שוב הפה המהיר והלב הרך שלי השיגו אותו.
ובאמת לאחר מספר ימים, נחתו על שולחני כמה עשרות(!) חמסות המחכות לפרוח.
כשצריך לעבוד על כזו כמות, עובדים בסרט נע: פורסים את כל החמסות על השולחן (לא צילמתי), מציירים עלים על כולן (לא צילמתי), מוסיפים את הורדים (צילמתי, חכו רגע) ולאחר הייבוש- מברכים "שהחיינו".

התקלה הקלה (עוד בחיים, לא עברה אצלי עבודה בלי איזו תקלה) הייתה ששולחן העבודה שלי לא מספיק גדול כדי לפרוס הכל ועל הרצפה לא רציתי (כי אין לי חדר עבודה ואי אפשר להשבית את כל בני הבית שלא יעברו במטבח או בסלון), כך שהעבודה נפרסה על פני כמה ימים והחמסות נפרסו בכל פינה אפשרית ברחבי הבית.

לאחר הייבוש נארזו החמסות בקופסא גדולה, עם ניילונים מפרידים כדי למנוע שיפשוף (סליחה על הפלש המסנוור, לפחות זכרתי לצלם).
רואים שמתחת לניילון מציצות שכבות חמסות נוספות?

הן נשלחו לחברה של החברה שארזה בצלופנים ובשמחה גדולה חילקה לכל באי בר-המצווה כאות תודה על השתתפותם.

ועוד פרוייקט סומן ב-V.

השכל שלי שוב מתהלך גבה קומה: הוא אולי לא ספורטיבי, אבל מספיק חכם כדי להצליח להניע אותי בזריזות בתנאי לחץ, כך שסיימתי בזמן גם את העבודה הזו וגם את העבודות האחרות שחיכו על שולחני ועליהן אכתוב בפוסט נפרד.

ואם במקרה אחת מכן קיבלה חמסה כזו מתנה - זה הזמן להחמיא ליוצרת :-))
רק בשמחות,
רחלי

נ.ב.,
ואם בשמחות עסקינן - סדנאות הציור שאערוך בסטודיו מסטיקים כבר כמעט מלאות: ביום שישי 5/2- מלא וביום שלישי 9/2 נותרו 2-3 מקומות אחרונים.
זה מאד משמח אותי כי אין דבר שאני אוהבת יותר מללמד ובמיוחד את הטכניקה הזו שבזכותה אני תמיד מצליחה לצאת מהצרות שאני מכניסה את עצמי (עיין ערך הפוסט לעיל וגם פוסטים קודמים בהם נתקעתי ללא כרטיסי ביקור או עם כתמים על הבגדים).

תגובות

  1. חמסות מקסימות!
    איזה כיף שיש חברה כמוך!!
    פחחח... תמיד אנחנו מוצאות את עצמנו "מנודבות"..
    אבל איזה כיף זה!

    ננה_בננה

    השבמחק
  2. צודקת. יש בזה המון הנאה והרגשה של משמעות.

    השבמחק
  3. חמסות מדליקות ברמות!:) אני מאוד אהבתי

    השבמחק
  4. חכם חכם, אבל שיחקת אותה מקסים,
    בטוח שגם נהנית להכין אותם
    אהובה

    השבמחק
  5. לא קיבלתי חמסה... :-(
    אבל זה לא ימנע ממני להחמיא ליוצרת :-)
    יצא לך מקסים, והרבה יותר שווה מה"כוונה המקורית" של הדקאלים (כתבתי במרכאות כי נראה לך שלא לזה התכוונו מלכתחילה? חחח)
    ועל הכתיבה שלך וההגדרות שלך - אני הרוסה.
    אין על השכל שלך...גם אני לא ספוריטבית אז אני נורא מזדהה אתו!

    השבמחק
  6. לדעתי האורחים כבר מייחלים לחתונה של הבן מצווה...:-)

    השבמחק
  7. רחלי את מקסימה!
    בזכותך החמסות יצאו משגעות ומיוחדות,
    רואים שאת מכניסה את הלב לדברים שאת עושה
    והכתיבה שלך........
    נ.ב. הלוואי שיכולתי להשתתף בסדנא אני משוגעת על ורדים ועל הטכניקה שאת מעבירה (ואני עדין לא יודעת) אבל אין לי דרך להגיע  

    השבמחק
  8. החמסות משגעות!!!! איזה הספק...

    השבמחק
  9. התוצאה מקסימה, את מוכשרת ביותר (ומטורפת ביותר), הייתי מתה לדעת לצייר ורדים מקסימים שכאלה.

    השבמחק
  10. אכן לב רך וטוב יש לך.
    כל הכבוד על ההתנדבות והחמסות היפהפיות שייצרת.
    זה צבען הטבעי של החמסות או שצבעת אותן?

    השבמחק
  11. מחמיאה ליוצרת !!!מקסים !! ואיזו תושייה... כל הכבוד לך...
    ואיזה כיף שיש סיכוי שאני רשומה לסדנא (בזכותך..) מחכה לדעת אם יש לי מקום...
    הוצאת לי את העיניים עם החמסות האלה... מקווה שהאורחים יודעים להעריך את היצירה המזהימה שקיבלו :-)

    השבמחק
  12. בנות תודה לכן, איזו באסה שאני לא יכולה לענות לכל אחת בנפרד.
    יעל - מחמאה ממך על הכתיבה - זו מחמאה מחמיאה במיוחד.
    תמר, אהובה, מרב, מיטל ומקופלת - נשיקות ותודות.
    ציקוש - עניתי לך בבלוג שלך, ו- תתחדשי.
    קרניבל - החמסות צבועות עם ספריי צבע ולכן הציור עצמו נעשה בצבעים שמיועדים לזכוכית, כדי להיות בטוחה שייתפס היטב וגם כדי שיבריק קצת.
    הגר - ברור שיש מקום בשבילך. איזה כיף!

    השבמחק
  13. וי וי וי... איזה חמסות מרשימות, כולם נהנו מלבך הטוב.
    וכן ירבו הפרויקטים

    השבמחק
  14. בעיני את מאד מאד ספורטיבית!!!!!
    רק בחורה עם שכל ספורטיבי יכולה להתנדב בכזו ספונטניות למשימה כזו.

    יצא מקסים ובאמת איזה כייף שיש את הטכניקה הפשוטה הזו.
    היא היצילה אותי בזמנו כשהתנדבתי לצייר את הקיר הענק בבית הספר וטענתי ספוגים גדולים בשני צבעים כדי להצליח לסיים את המשימה תוך כמה ימים

    השבמחק
  15. טוב, קנית אותי עם החמסות :):):)
    איזה כיף שנפגשים בשבוע הבא!!!!

    ו... תודה על הרעיון למתנה לאבא שלי, אין לו ממש איפה לשים את הלוח עד, אבל אני אחשוב בכיוון :):):)
    נשיקות!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&