דילוג לתוכן הראשי

7 פרוייקטים ב-3 שעות

לא יאומן, אבל זה ההספק (או בכל אופן הנסיון להספיק) במסיבת הסקראפ שארגנו אליס מ my punch ולימור מקסם שימושי.

אחרי התגובות המצויינות של כולן למסיבת הסקראפ הקודמת שארגנה אליס, החלטתי שהפעם אני לא נשארת בבית. מצד שני פשוט לקחתי את כל הבית איתי, אז הרגשתי קצת כמו צב שנשאר בבית גם כשהוא הולך למקום אחר (-:
מכיוון שהגעתי באיחור קל, לא הספקתי לעשות סיבוב מינגלינג, ואפילו לא הספקתי להסתכל סביב וכך יוצא שדרך הפוסט של קרן-פרפרים, למשל, גיליתי שהיו שם עוד בנות שאני מכירה ולא שמתי אליהן לב. אז מי שלא אמרתי לה שלום - סליחה (מזל שתכף יום כיפור).

לשמחתי קפצה עלי אופקיקו ודאגה לי למקום בשולחן יחד איתה ועם כמו רקפת, ארטמיס ועוד שתי נשים כל כך נחמדות שאני ממש מתביישת שאינני זוכרת את שמן (כבר אמרתי שמזל שתכף יום כיפור, אני רואה שיהיה לי הרבה לצום בגינו) אבל אני אבדוק ואשלים את החסר.

האתגר הראשון: כרטיס ATC, הנושא: דבש הזמן לביצוע: 5 דקות!!! כפתורים בצבע דבש, לב -מסמן אהבה למתוק, סרט תואם והחתמה של חלת דבש בעזרת הפקק של טוש הלבד שהיה לי (צורתו משושה), טבלתי בדיו והחתמתי הרבה פעמים.


האתגר השני: עיצוב מעטפת דואר בנושא מחבואים. 10 דקות. החבאתי את התמונות בתוך כיס, ורמזתי על תוכן הכיס בכיתוב החיצוני. בהתחלה גם הכרטיס הצהוב התחבא בכיס ורק הכותרת הציצה, אבל בבית החלטתי שאני יותר אוהבת שהכרטיס בחוץ. אז הוא יצא בחוץ (-:


האתגר השלישי: דף אלבום התבקשנו להוציא דף ו-5 קישוטונים ואז התבקשנו להעביר את הדף לבחורה שיושבת מימין לנו, כך שכל אחת עיצבה דף מחומרים ובצבעים של מישהי אחרת. נדמה לי שקיבלנו 15 או 20 דקות. אני קיבלתי דף וחומרים מאופקיקו. הצבעים והפרחים היו מאד "בנות" בעיניי, ואני דווקא רציתי עיצוב של בנים. לשמחתי גיליתי שניתן להוציא עיצוב שאינו נשי מדי ואני מרוצה מהתוצאה. הפרחים הקטנטנים התווספו אח"כ (זכיתי בהם בהמשך הערב) וגם מדבקות הכיתוב התלת ממדיות הצטרפו לעמוד למחר בבוקר.
הכפתור שאופקיקו נתנה לי מאד מצא חן בעיניי לכם בבית לקחתי כפתור משלי וציפיתי אותו בדבק קונפטי של איימוס. קיבלתי מראה מאד דומה לכפתור המקורי. שימו לב הכפתור המקורי מודבק על הפרח הסגול (למעלה מימין) וכפתור ה"חיקוי" מודבק על הפרח הצהוב (למטה משמאל)

האתגר הרביעי: דף אלבום לבן! לעצב ללא שימוש בנייר נוסף, כל חומר אחר מותר. 20 דקות. אני בחרתי בצבע אקרילי, שבלונה ופקק של אחד הבקבוקים ששימש לי להטבעת העיגולים ופרחי סול ככתמי צבע. מי שהשתמשה בצבע ירוק - קיבלה פרס-שקית קישוטונים, אז בזכות הפרח הירוק- גם אני זכיתי.


האתגר החמישי: לעצב את התגית שקיבלנו בהשראת מוסיקה. בחרתי בחותמת סילסולים ולבבות שהזכירה לי מפתח סול. את השורות והתווים ציירתי לבד ובבית עברתי על התווים עם צבעי פאפי (צבעים שמתנפחים לאחר חימום עם פן), שני סרטי בד (בכל זאת, סחבתי את כל קופסת הסרטים שלי, אז לא אעשה שימוש?!) וזהו. נדמה לי שנתנו לנו 10 או אולי 15 דקות לצורך העניין, אבל בשלב הזה כבר איבדתי קשב ופשוט עבדתי עד שאליס באה לאסוף את התוצרת.

האתגר השישי- מיני אלבום משותף לכל השולחן, הפעם הזמן שעמד לרשותנו היה ממש נדיב... 25 דקות. בחרנו כבסיס עמודים בגודל 10*10 ס"מ ואביב כנושא משותף. אני לא זוכרת מי עיצבה איזה עמוד אז אוסיף תמונות פרטניות ואת הקרדיטים מאוחר יותר.

ואתגר הסיום: הכנת כרטיס ברכה לרופאים והאחיות במחלקת הלב בבי"ח תל השומר, 10 דקות נדמה לי. ממש לא הספקתי לסיים את הכרטיס במקום, אבל המשכתי למחרת בבוקר בבית (ולמה בבית זה לוקח יותר זמן?) ואשלח באופן פרטי. כרקע בחרתי הבלטת קאטלבג תווים- כי את מנגינת הלב אסור להפסיק. חיתוך קאטלבג מלאכית לבנה - הרי הם מלאכים בלבן, את הלב לא צריך להסביר והכיתוב - תודה, הוא מהאותיות הקסומות של קסם שימושי, שכניראה שעד שלא ארכוש את כל המגוון -לא אמצא מנוח (-:


לאורך כל הערב, בין המשימות, שיחקנו בינגו מילים שקשורות לסקראפ, וזכיתי במקום השלישי או הרביעי. קיבלתי כמה וכמה קארדסטוקים מופלאים ורבאון של תיפורים- מ ה מ ם. עוד לא צילמתי אבל בהחלט הדפים היפים האלה יזכו לבוק משל עצמם.


כאמור: 7 פרוייקטים, 3 שעות, כמה עשרות בנות, 5 מילים בבינגו ואחד אלוהינו.

מתי המסיבה הבאה?



רחלי

תגובות

  1. והנה גם אני גיליתי את הבלוג שלך :)
    כמה נחמד שהשארת לי הודעה בבלוג - האמת שזה המקום שלי גם להתנצל. נדמה היה לי שראיתי אותך במסיבה, אבל לא הייתי בטוחה שזו אכן את (אני חושבת שנפגשנו לפני מעל שלוש שנים ולא לפני שנה וחצי כמו שאמרת) והיה כ"כ לחץ של זמן אז לא התפנתי לבדוק לעמוק את הנושא :)
    בכל מקרה יקירתי, שנה נפלאה ומקסימה, והוספתי אותך לרידר שלי ועכשיו אהיה קוראה קבועה.

    השבמחק
  2. ידעתי שאקרא את מבול הפוסטים ואתבאס לי...
    :-)
    נראה מגניב ביותר
    ואחלה תוצרים!!!
    נילי

    השבמחק
  3. אני ישבתי בשולחן שלך...לא הכרתי אותך קודם ומזל שלפחות עכשיו LOL.

    אני חוששת שלצד הרווח במפגש הזה שהיה לנו הפסדנו קצת לא יצא לי להכיר עוד בנות. אני זוכרת אותך ואולי עוד מישהי וזהו. וזה מבחינתי פיספוס גדול. אבל לפחות אני יודעת עכשיו שיש לך בלוג :-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&