דילוג לתוכן הראשי

רשמים מהתערוכה- מגה פוסט

אבל קודם - התנצלות:
בתקופה האחרונה המחשב הביתי שלי בברוגז רציני עם בלוגר ולכן אינני יכולה להכנס לבלוג שלי, להעלות פוסטים ולעדכן לגבי סדנאות. את הפוסט הזה אני מעלה מהמחשב של הוריי כיהוא (הפוסט) נכתב כבר לפני חודשיים וזה כבר ממש מוגזם. אז רק שתדעו שבראש כתובים לי עוד המון פוסטים, מתישהו הם גם יצאו לאור ותודה על כל התגובות שלכן כאן והמיילים שאתן שולחות לי להתענינות מדוע אני לא כותבת יותר.
בבקשה אל תתיאשו ממני ואל תפסיקו לקרוא ולהגיב, אני רואה את התגובות. ובפוסט הבא אכתוב את כל התשובות לשאלות שנשאלתי לאחרונה.
ולעינייננו:
הבטחתי לכם פוסט בנושא החומרים המעניינים ביותר (בעיניי, כמובן) מהתערוכות של גורי לינרו וסירקה מכשירי כתיבה (שהתקיימה בחודש מאי).
למען הגילוי הנאות ולטובת מי שלא יודע, הייתי בתערוכות הללו מתוקף עבודתי עם שתי החברות. נילי גם צילמה אותי שם אבל מכיוון שאני לא כותבת מהחמחשב הביתי - אין לי את התמונות כרגע כדי להראות.
יחד עם זה הפוסט הזה עולה כי באמת אהבתי את החומרים הספציפיים הללו ולא כמשהו שאני עושה תמורת תשלום.
רב החומרים שאתייחס אליהם מעניינים אותי בגלל הקשר שלהם לסקראפ בכללותו וקצת חומרים אינם קשורים לסקראפ אבל הדליקו אותי בכל זאת. כשכתבתי את הפוסט גם צילמתי תמונות שמדגימות את השימוש בחומרים הללו אבל, שוב, מכיוון שאני כותבת ממחשב אחר אין לי את התמונות שלי, לכן "גנבתי" את התמונות מהאתר של החברה (ממילא חלק מהתמונות שם צולמו על ידי). ואחרי כל הברבורים-  יאללה, מתחילים:
דבר ראשון סרט דבק דו צדדי בעכבר. מוצר הנמצא אצלי בשימוש כל כך שוטף שאני שוקלת לבקש הנחת "המשתמש המתמיד" (ואני לא עושה את זה רק בגלל הקונוטציה לכספומטים בלוד).
יש שני סוגים חדשים : הרגיל במיכל חדש ובדבק הניתן להסרה (לא התמונה ניתנת להסרה אלא עודפי הדבק):

וחותמת, כלומר ניתן לקבע את הקסטה של הדבק לצורך הדבקה בחותמת דבק נקודתית (מתקבל ריבוע 1*1 ס"מ) או לשחרר את הקיבוע ולעבוד כדבק עכבר רגיל. שני הדבקים נטולי חומצה. אישית אני מעדיפה את הורוד.
קצת פחות סקראפי אבל לא ניתן להתעלמות הוא הדבק הפלסטי הטוב ביותר בארץ (אני לא אתפלא אם הוא הכי טוב בעולם). הוא כל כך מדהים שזה לא יאומן שהוא נמכר בחנויות כסתם עוד דבק פלסטי ובמחיר המצחיק של שקלים בודדים. יש לו שני ראשים: פיה צרה להדבקות עדינות ופיה רחבה עם מרית גומי להדבקה של משטחים. אני אשכרה מדביקה בעזרתו כמעט הכל.

אבקת קטיפה מנצנצת. זו לא אבקת הפלוק שניתן להתיך עם מכשיר אמבוסינג. זו פשוט אבקה לפיזור על דבק. מתקבל מראה ומגע קטיפתי בכיסוי מצויין עם קצת נצנצים בתוכו.
אני אפילו פיזרתי אותו על דבק גוף שמרחתי על היד דרך שבלונה של קעקועים וקיבלתי קעקוע גוף קטיפתי ומגניב ששרד מקלחות בכבוד במשך כמה ימים.

מנקבי צורות -מנקבים ניירות ובריסטולים עד עובי 180 גר'. יש כמה דגמים חדשים שאני ממש אוהבת, למשל פרח הלהבות הזה:
וגם המנקב הפיצי הזה:


וגולת הכותרת: מכשיר ליצירת פאזלים. זהו בעצם מנקב צורות שמנקב צורה קבועה של אריח פאזל וניתן באמצעותו לנקב תמונה שלמה וליצור ממנה פאזל (הילדה המתוקה בתמונה שייכת לנילי).

ניתן לנקב ניירות, בריסטולים, קארדסטוקים והכי מומלץ להדביק את התמונה/ציור/איור/מה שרוצים לחתוך על קאפה דביקה בעובי 2 מ"מ (מגיעה באריזות של 10 יחידות) או על משטח סול רגיל: מורחים דבק פלסטי על כל המשטח, מצמידים את האיור'תמונה, ולאחר הייבוש חותכים. באתר שלהם יש שלבי עבודה מצולמים.

חומר חדש שנקרא I CAN BE שהוא חומר פיסולי במגע של כדורוני קלקר, נחשף בתערוכה. ניתן לפסל איתו או לצפות משטחים (הוא דביק, קל משקל ומתייבש באויר) ובהקשר לסקראפ ניתן לרדד אותו דק, לייבש ולגזור צורות במספריים.
הנה שתי עבודות שהכנתי בעזרתו:


ניתן גם לצפות איתו את האותיות של לימור מקסם שימושי גם צבעי החלון "גלאס דקו" מעולים למטרה זו רק שאיתם חייבים להקפיד לצפות אותיות בצבע בהיר (רצוי לבן) בלבד כי הצבעים עצמם שקופים.


בתערוכה של סירקה מצאתי:
מספרי זיגזג ליצירת פינות בנייר (במקום מנקב פינות מדוגם)


. פשוט משחילים את הדף במגרעת שצמודה ללהב

וגוזרים



אם משחילים את הנייר במגרעת הצמודה ללהב השני מתקבלת דוגמה נגטיבית:


וכמובן שניתן גם לגזור איתם כמספרי זיגזג רגילות.חיסרון היחידי - קיימות רק בדוגמה אחת. היתרון - מחיר נמוך.

סרט בד עם שרוך כיווץ שיוצר את הפרח המדליק הזה: הטריף אותי כל כך שמיד רכשתי סליל בכל צבע (אולי  אקלע פעם לאי בודד וזה בדיוק מה שיחסר לי?)


ומוצר שהם הביאו לא לצורכי סקראפ אבל עבר אצלי הסבה מקצועית, עליו תגלו בפוסט נפרד כי הוא מיועד להחלפה שאני עובדת עליה בימים אלה.

לשימחתי הרבה עד מאד גיליתי בתערוכה שרוני אורן הוציא ספר שלישי בסדרת "סודות הפלסטלינה" בנושא דינוזאורים, הספר כיכב בתערוכה כי מעכשיו הם יהיו המשווקים שלו. כמובן שהספר הולאם לעל ידי אל שולחן העבודה שלי ושם הוא הולאם על ידי האומן הצעיר  לבית גזית שמייד פתח חבילת I CAN BE ירוק ופיסל את הדינוזאור הזה:

בבית הוא פיסל מ I CLAY את הדינוזאור הזה:

והנה חיה נוספת שפוסלה בתערוכה על ידי בעלת חנות שלא האמינה שהיא תצליח לפסל, אבל בזכות ההוראות הברורות בספר יצא לה הפסלון המתוק הזה:

מה אני אגיד לכן - אני מה זה אוהבת את העבודה שלי. כל פעם שאני יוצאת לעבודה (ביטוי מצחיק בהתחשב בזה שאני גם עובדת מהבית) אני מקווה שאלה שמשלמים לי לא יבינו עד כמה אני נהנית, אחרת הם יגידו שאני צריכה לשלם להם (-:

נתראה אחרי הפירמוט.

תגובות

  1. אחלה פוסט.. תודה על העידכונים.. האם המוצרים יצאו כבר לשוק כדוגמת הדבק עכבר? ו

    השבמחק
  2. שאלה: הדבק פלסטי לא יוצר לך גלים בשימוש עם נייר?

    השבמחק
  3. :-) כיף לך! תודה על הטיפים...
    ואני לא מצליחה במחשב בבית לנהל את הבלוגר דרך אקספלורר ולכן עושה את זה דרך FIREFOX אן GOOGLE CHROME

    השבמחק
  4. איזה כיף של פוסט (במיוחד כשהפואנטה היא שאת נהנית מהעבודה שלך!!!!)
    הפאזל נראה מגניב ועכשיו אני סקרנית לקראת הפוסט הבא
    שיהיה שבוע מקסים

    השבמחק
  5. איזה פוסט נפלא לאוהבות הסקראפ
    אני ניסיתי את דבק הפלסטי והוא באמת פנטסטי ולא עושה גלים

    השבמחק
  6. תודה על הטיפים והשיתוף! כמה כיף זה שיש עבודה שאהובים, אני כל כך שמחה בשבילך :)
    אז איפה אפשר למצוא את הדברים האלה? בכל חנות לכלי כתיבה ויצירה?

    רוני-מילשייק

    השבמחק
  7. רחלי אין עלייך, פשוט מלכה
    אין סיכוי שנתייאש ממך.... אנחנו מחכים לכל עדכון בשקיקה!!!!

    השבמחק
  8. איזו עבודה מעולה בחרת לך! תודה על ההיכרות עם המוצרים!

    השבמחק
  9. איזה פוסט כיפי, מחכה להמשך.
    מוכשר האומן הצעיר לבית גזית...

    השבמחק
  10. אחלה תמונות ורעיונות!
    איזה כיף שאת אוהבת את העבודה שלך :-)))

    השבמחק
  11. באמת יש לך אחלה עבודה, תודה על הפוסט המגניב הזה.

    השבמחק
  12. המספרי זיגזג ליצירת פינות בנייר, ממש רעיון נחמד, כך מרווחים פעמיים, אחד יש פינה לדף ושתיים השארתי יכולה לשמש כפינה לתמונה בתוך הדף.

    הפזל מאוד נחמד, ראיתי אותו כבר בחנויות יצירה וכן אצל ענת מקסם היצירה, שמוכרת אותו באינטרנט במחיר יפה יחסית. אך הבנתי שהוא צריך להיות מאוד מאוד דק ושרצוי על קאפה.

    הדליק אותי מה שכתבת על I CAN BE שאפשר לייבש ולחתוך צורות, את זה לא ידעתי. את החומר או דומה לו כבר ראיתי בחנויות יצירה.

    סרטי הפרחים המתכווצים שווים בהחלט.

    תודה לך מאוד על השיתוף.
    תנסי להוריד את ה-Explorer הקיים שלך ולשנות ל- .google chrome
    קראתי היכן שהוא תגובות שזה עושה בעיות. לפעמים אפילו הסרה והתקנה מחדש של אותו Explorer יכולה לעזור.

    בהצלחה ושוב תודות על השיתוף.

    השבמחק
  13. איזו סקירה נהדרת של מוצרים שווים
    המצחיק הוא שבדיוק היום ראיתי את חותכן הפאזל ב"תרבוטון" ומאד התלהבתי ממנו והאמת גם לא כל כך יקר.

    השבמחק
  14. אח, הפרחים מהסרטים המתכווצים....
    ואני רואה שהכשרון עובר אצלכם יופי בתורשה!!!
    ליאור

    השבמחק
  15. סחטיין עליך
    אבל הבן שלך גנב את ההצגה
    איזה דינוזאורים מדליקים
    דור שלישי לכשרון הא?

    נילי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&