דילוג לתוכן הראשי

עידן הלבד (בסגול) The felt era

for the english version pls scroll down. thanks

נתחיל מהסוף - סדנת חותמות בהנחייתה של פיית המרציפן הכה מוכשרת ומקסימה- מי לא היתה רוצה להצטרף?
להפתעתי ולשמחתי הרבה זכיתי בבלוגולדה של פיית המרציפן. ושאני אבוא בידיים ריקות (שאני אשפשף)?!
אז הכנתי לה מחזיק מפתחות בצורת בובה יפנית שכאשר משחקים איתה ביעל אבוקסיס וליאור מילר מגלים שהיא בעצם נרתיק קטן לכלי תפירה (וזה מעניין כי אני לא חושבת שבספר היפני, ממנו לקחתי את הרעיון, הכירו את התשדיר המפורסם של קסטרו...)
כל כך אהבתי להכין אותה והייתי כל כך מרוצה מהתוצאה (אני סאקרית של דברים שהם גם יפים וגם שימושיים) שהכנתי אחת גם למירה ד. לרגל החלפת מחזיק מפתחות בקומנת "צומת צבעים".
והנה הבובות בסשן תמונות משותף וגם סוליקו:

Two Japanese like dolls are actually travel sewing kits I made of felt. One as a gift for the sweetest fairy in the world and the other one for a key chain swap:


אני קיבלתי ממירה מחזיק מפתחות פרח לבד מהמם בגזרה לא שיגרתית. לו היה לי השיער המתאים (וגם האומץ המתאים ולו הייתי צעירה בעשרים שנה) הייתי מחברת אותו לקשת לשיער.
אבל מכיוון שאין לי ואני לא, אני שוקלת להפוך אותו לתליון לשרשרת ובנתיים חיברתי אותו לתיק החדש שקניתי בצבע שמנת שמהווה רקע הולם לפרח כל כך מיוחד ומקסים.
For this key chain swap I received (from Mira D) a stunning felt flower key chain, which if I had the appropriate hair (and courage, and if I was twenty years younger) I would attached it to a hair band.

(את התמונה גנבתי מהפוסט שמירה העלתה בנושא) מה לדעתכן כדאי לי לעשות איתו? להשאיר על המפתחות, קישוט לקשת או תליון לשרשרת?
  
כשבועיים לפני כן הכנתי את בובת הלבד הראשונה שלי לפשוט הגר לכבוד יום ההולדת. רציתי משהו שיהיה קולי (יעני cool) ומתוק בעת ובעונה אחת (ממש כמו הגר) ולכן הלכתי על מכשפה טובה עם כל האביזרים הנילווים (כובע, נעליים מחודדות, מטאטא, שיער גולש ופנים מלאות הבעה).
גודלה של המכשופה  הזו כ- 12 ס"מ והיא עשוייה מהמון חלקים כך שלתפור אותה לקח לא מעט זמן אבל התוצאה הסופית כל-כך מצדיקה את העבודה שגם היא קיבלה סשן תמונות סמי מקצועי שלי (אח, היומרות שלי...), וגם כיכבה בבלוג של הגר.

A few weeks ago I made my first key chain felt doll for Hagar, I wanted something cool and sweet (just like Hagar) so I made a good witch with all the necessary accessories: hat, pointy shoes, a broom, flowing hair and a face full of expression.
It is about 12 cm high and has lots of parts so sewing it took some time, but the final result justifies the work thus I gave her a semi-professional photo session (Oh, I'm so full of pretensions ...):

 

בובה וכרית סיכות שמתאימה גם לסיכות ביטחון הכנתי למיק, הלא היא מיקגאדג'ט היקרה כאות תודה על האירוח החמים שאירגנה לנו:

וגם היא דיגמנה בבלוג של מיק.

Another felt doll / pincushion that is also suitable for safety pins, I made for Mick:

כל כך כיף לעבוד עם לבד (בעיקר כי הוא לא נפרם) וגם כי לאחרונה מוכרים בארץ לבד ממש דק (בעיקרון זה חיסרון, אבל לי זה דווקא מתאים) כך שיש לי הרגשה שהלבד ואני נמצאים בתחילתה של ידידות נפלאה...

It's so much fun working with felt, mainly because it does not unpick and also because recently the felt sold in craft stores is very thin (it's basically a disadvantage, but to me it fits just fine) so I fill that felt and I are at the beginning of a beautiful friendship ...

תגובות

  1. איזה בובות מתוקות !!!! שלי הכי, אין מה לעשות, מלאת נשמה וכבר מקשטת לי בגאווה את החדר יצירה !!! אהבתי מאוד את הבובה היפנית בסטייל יעל אבוקסיס השימושית !! את מקסימה :-)

    השבמחק
  2. wow!!! מחזיקי המפתחות האלה שו"ס שחבל על הזמן!!!
    כבר בזה של הגר התאהבתי, ושני אלו שאני מוצאת פה עכשיו כתוספת - לא נופלים ממנו. כל אחד וצורתו הייחודית.
    איזה דיוק. איזה תשומת לב לפרטים. מהמם!!!

    יעל

    השבמחק
  3. המכשפולה ממש מקסימה...

    הפרח מהמם הייתי מצמידה כשידרוג לחולצה אם יש משהו מתאים אם לא אז לתיק...

    הבובה היפנית מתוקה, האם היא נסגרת בסקוטש?

    השבמחק
  4. בוקר טוב, הכל כל כך יפה ובטוב טעם.....
    כשתחליטי לעשות מכירה של בובות יפניות
    אנא הודיעי לי. התלהבתי .

    השבמחק
  5. הבובות מסימות, המכשפה היא העולה על כולן.
    הלבד אכן חומר נפלא עם המון אפשרויות

    השבמחק
  6. אחת אחת - כל העבודות האלה מדליקות לחלוטין, אבל הרעיון והשימושיות של הבובה היפנית בתופסת אפקט ליאור מילר - שבו את ליבי!
    מקסים לגמרי - ובכלל הכל מלא בהמון חוש הומור - איזה יופי!

    השבמחק
  7. רחלי הבובות מעלפות! אחת אחת! הן כל כך יפות, מקסימות, מתוקות!! הלחיים הורדות האלה והחיוך המתוק כבשו אותי. מהמם!!
    ולגבי הפרח, אני אומרת שתלכי על קשת! זה רעיון נפלא ומתאים לקיץ שמתעקש להישאר פה, את לא צריכה תאריך לידה שונה או אומץ בשביל זה :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  8. שיא המתיקות! אני איתך בחיבוב הלבד. הפרח יתאים לך בול על קשת! (או קשתית, כמו שאמרו בילדותי).

    השבמחק
  9. הבובות מתוקות אחת אחת! את הראשונה ראיתי נמציאות והיא אפילו עוד יותר יפה מאשר בתמונה!

    השבמחק
  10. יאוווו הבובות האלה משו משו אני ממש אוהבת אותן אחת אחת....היפנית הנפתחת שבתה את ליבי והצחקת אותי עם האסוציאציה של קסטרו.....

    השבמחק
  11. וואו כמה בובות!!! איזה יופי!
    אהבתי בעיקר את היפניות הקטנות:):)

    השבמחק
  12. ואי ואי אני סאקרית של דברים בצורת יפניות קטנות ושלך פשוט מתוקה ברמות! בכלל כולן מתנות מדליקות כולל הפרח שקבלת ממירה שבלי שום היסוס את צריכה אותו על קשת לשיער.

    השבמחק
  13. מהמם !! היכן משיגים את הלבד הדק ?

    השבמחק
  14. רעיון מקסים בובה מתוקה.
    גם אני מאוהבת בלבד ויש לנו ידידות נפלאה,את מוזמנת:

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  15. גם אני אוהבת לבד :-)
    הבובות שלך מתוקות להפליא, אבל הבובה היפנית שבתה את ליבי!

    השבמחק
  16. איזה רעיונות מדליקים יש לך!
    והביצוע- חלום!

    השבמחק
  17. נפתח עידן חדש משוך בלבד...
    היצור הירוק משך את עיני במיוחד, אז אם את מוצאת אצלך עין השיבי אותה למקום.

    השבמחק
  18. איזה בובות מקסימות!!!

    השבמחק
  19. למה לבד סגול? אפשר בעוד צבעים... (-;

    רחלי את מדהימה! תפרנית אמיתית.....
    (איכשהו הנוכחות שלי בבלוג שלך מגרה אותי לפלוט שטויות.....
    מה אומר לך, שזה יפה? זה מ-א-מ-ם! היפנית מדהימה, והמכשפה- מתוקה. אני חייבת לדעת- זה הציצים שלה העיגולים הסגולים האלה? אה, לזה התכוונת בלבד הסגול...גסה אחת..
    הפרח משגע ולא יודעת מה הייתי עושה איתו חוץ מללטף אותו כל הזמן.
    ♥♥
    ליאור

    השבמחק
  20. ערכת התפירה הזו נהדרת, כל כך מתוקה ושימושית, מושלם!

    השבמחק
  21. זה אחד הדברים הכי מתוקים שראיתי
    מדהים איך לכל אחת מהבובות יש הבאעת פנים ואופי שונה.
    איזה כייף לי שהראשונה שלי והיא כה יפה וגם שימושית.

    זו שוב הזדמנות להודות לך על הבובונת היפנית המתוקה הזו ובכלל על שאת כזאת מקסימה

    השבמחק
  22. נראה שהיית עסוקה בתפירה מהנה :o))
    הבובות יצאו מתוקות ובמיוחד היפניות, ממש רעיון נפלא. הצחקת אותי עם ההקבלה ליעל אבקסיס ומילר :o))

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&