דילוג לתוכן הראשי

אני אוהבת נשים...

הנה, יצאתי מהארון!

טוב, ליתר דיוק יצאתי מארון היצירה (-:
וגיליתי שיש המון נשים יוצרות, מוכשרות, מקסימות, משתפות ומפרגנות וכולן אוהבות לטייל בעזרת המסך והמקלדת ברחבי העולם הוירטואלי. לפעמים, באיזשהו שלב של הטיול הוירטואלי הוא הופך להיכרות אמיתית וכיף לגלות שמאחורי המקלדת נמצאת נשמה ענקית ומוכשרת שרק רוצה לשתף ולפרגן. (בעולמנו הציני, אם מישהו יציע תוכנית ריאלטי על זה- אף אחד לא יאמין שזה יכול להיות אמיתי).
לפני יותר מחודש בעת החלפת המתנות שנערכה במפגש קומונת "המפתח ליצירה" התלהבתי מהכרית שפיצ'ולה (שעד לאותו הרגע לא הכרתי) הכינה. ידעתי שהבן שלי, שהוא חתלתול לא קטן, היה מתאהב בה (בכרית): גם יפה וגם (וזה הכי חשוב) נעימה!!! (דרך אגב, אל תשכחו להציץ בפליקר שלה לראות את עוגות החיתולים המהימות שהיא מכינה).
עבר חודש, הדי המפגש שכחו, ופתאום, לפני שבוע, ככה סתם וללא סיבה, קיבלתי מפיצ'ולה חבילה - כרית לבן שלי. אני אתן לתמונות לדבר כי כל נסיון להסביר במילים עד כמה הוא התלהב לקבל את הכרית פשוט לא יצלח וכבר שנו רבותנו שתמונה אחת שווה אלף מילים (ותודה לדפי {עוד אישה מקסימה שהרווחתי מהוירטואליה} שהספיקה בזריזות לשלוף את המצלמה ולתעד את פתיחת המתנה):

הכרית מטיילת איתו בין חדרי הבית וכשהוא רוצה פינוק הוא מניח עליה את הלחי ומחייך.
הוא כתב לה מסר תודה מתוק בשמו ואני רוצה בשמי, לשוב ולומר לה- תודה ענקית מכל הלב Iאייקון של נשיקהI.

באותו השבוע בו התקבלה הכרית העלתה יעל קיפודים פוסט כיצד מכינים את כלוב הציפורים המקסים שלה.
אני מחכה להדרכה הזו מאז הכלוב הראשון שלה לפני 4-5 חודשים. קראתי את הפוסט בהתלהבות רק כדי לגלות בסופו הפתעה ענקית - יעל נותנת לי את הכלוב! לי!!!
תבינו, עד לאותו היום פגשתי את יעל רק פעם-פעמיים וההיכרות האמיתית (הפיסית) ביננו היתה שטחית ביותר. לעומת זאת ההיכרות הוירטואלית היתה עמוקה (לפחות מהצד שלי - חרשתי את הבלוג שלה הלוך ושוב כל כך הרבה פעמים שעוד מעט יצמח שם משהו).
אח"כ קיבלתי ממנה מייל שאם אני מוכנה לחכות עוד קצת היא כבר תצפה לי אותו בבדים. ובמייל נוסף הודיעה לי שמכינה לי גם את הציפורים.
בקיצור - זכיתי ביצירת קיפודים מקורית.
לא להאמין כמה אושר כלוב אחד ושתי ציפורים יכולים להכניס לתוך בית אחד ובעיקר לתוך הלב (-:
והנה אני מדגמנת אושר בעת קבלת המתנה (ושוב תודה לדפי צלמת הבית):

ועד שאסדר את המרפסת (שבוע הבא, מבטיחה!) תליתי אותו בסלון על הוו של שק האגרוף שכבר הרבה זמן אינו בשימוש. הנה תראו:
הכלוב הזה יקבל בוק רציני לכשיתלה במרפסת. מה שמעניין הוא שכאשר ניסיתי לצלם אותו בלי שיראו ברקע חפצים של הבית, גילתי שמוטיב הציפורים הוא מוטיב חוזר אצלי בבית: ציור קיר גדול שציירתי לפני שנה ורבע, תמונה שחמותי ציירה לנו, בובת תוכי שהבן הכין ועכשיו גם הכלוב הזה (-:
יעל, אני יודעת שהתודות שלי כבר מביכות אותך, אבל חשוב לי לומר לך ולפיצ'ולה - שמעבר ליופי של החפצים (והם י פ י ם !) מדובר פה בנתינה שאינה מובנת מאליה.
לזכור שאהבתי את היצירה שלכן, לפנות את הזמן כדי ליצר עוד אחת ולתת אותה ככה, בשביל הכיף, בלי החלפה וללא תמורה - זה, כאמור, לא מובן מאילו ומאד מאד מאד מרגש.
אז ממעמקי הלב - תודה ענקית לשתיכן.
זכיתי.

באהבה,
רחלי




תגובות

  1. אין אני אומרת לך, יש אנשים טובים!
    ונשים.. זה בכלל!
    והנשים שפינקו אותך... באמת מהטובות ביותר...

    תתחדשי ותהנו, למרות שזה נראה שאתם כבר!

    השבמחק
  2. אני איתך. לגמרי אוהבת נשים :-)

    השבמחק
  3. נשים מקסימות מקבלות מתנות מקסימות (-:
    והכי מקסים שאת יודעת להעריך
    התמונות של הבן שלך אומרות הכל.

    ד"א - אני רוצה את המתכון ללחם הטעים שלך...

    השבמחק
  4. יאאאא.
    איזה אושר!
    רק לראות את הפרצוף של הבן שלך...
    אין...
    אין...
    שווה רק בשביל זה.

    אוף... נהייתי רגשנית לעת זיקנה (כן 34 זה זקנה)

    השבמחק
  5. בשתי מילים - מגיע לך!

    השבמחק
  6. יעל- אני שולחת לך את המתכון במייל, אבל אם את רוצה להשאר רזה תעשי כמוני - תכיני את החלה עבור אחרים (-:

    השבמחק
  7. איזה חמודי (הילד, ברור), עם החיוך השובב והכרית המתוקה שקיבל.
    כלוב הציפורים יצא מקסים ביותר, גם אצלי הוא בתכנון (אבל נשאר שם, משום מה....)

    השבמחק
  8. מעניין ...
    יש משהוא שאני צריך לדעת...

    השבמחק
  9. איזה אושר על הפנים של הבחורצ'יק
    והמתנות מיוחדות במינן תהנו

    השבמחק
  10. אופס.......
    אנונימי- עלית עלי.........

    השבמחק
  11. יה...איזה מותק את! נהניתי מכל רגע!
    (ונעבור נושא...)
    התמונות של הגברבר המתוק והיפהפה שלך - קורעות!
    איזה כיף זה לראות את השמחה על הפנים - גם שלו (גם שלך) שווה הכל!!!

    השבמחק
  12. פששששש איזה צ'ופר!
    מדהים אותי כל פעם מחדש איך חברות וירטואליות הופכות לחברות אמת :-)

    השבמחק
  13. רק שתדעי לך שאפילו מדעית את מגובה-נשים הן זן עליון! הירווחת הרווחת הרווחת ומגיע לך. הגברבר משגע.

    השבמחק
  14. איזה יופי!!! תתחדשי :):)

    השבמחק
  15. "אנשים טובים באמצע הדרך...." או בעצם נשים טובות בבלוגוספירה שיודעות להעניק ולפרגן וכשזה הדדי אז שני הצדדים יוצאים נשכרים !
    התמונות של הבן החתלתול המתפנק מקסימות
    ועדיף כלוב צפורים תלוי מאשר שק איגרוף :o)) !

    השבמחק
  16. כן כן...כתבת במילים גם את מה שאני מרגישה. האחווה הנשית הזאת שהיתה ידועה לאורך כל ההיסטוריה התפוגגה בעולמנו המודרני והנה אנחנו מצאנו כולנו אחת את השניה סביב היצירה המשותפת, מרפא נפש ומשובב עין. איננו מכירות אבל כנראה שהמתנות מגיעות לך בגדול כי גם הלב שלך רחב. מי שנותן מבלי לצפות לתמורה יקבל מהחיים תמיד בחזרה! תתחדשי ותהני. זהר (לונדון)

    השבמחק
  17. בדיוק השבוע קשקשתי עם חברים ועם ערן כמובן ואמרתי להם שערן יכול להיות סמוך ובטוח שלעולם לא אבגוד בו עם גבר, אבל המצד שני עם נשים..... טוב זה נשמע יותר פרובוקטיבי ממה שזה, אבל מי שיבחן את התנהלותי בשנתיים האחרונות - טיסות לחו"ל, ערבי יצירה, מפגשי בוקר יום שישי....
    חחחחח

    השבמחק
  18. בהחלט זכית! מתנות מקסימות ונדיבות מוערצת.
    גם אני אוהבת נשים :-) ושמחתי מאוד להכיר אותך יותר!

    השבמחק
  19. ואו אני ממש מתביישת....לא ידעתי שיש לך בלוג בכלל...!
    כל מה שקיבלת פשוט מגיע לך!!!!!ושתי חברותייך החדשות ידועות בכשרונן כך שהרווח כולו שלך....
    נתנאלה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&