דילוג לתוכן הראשי

וטוטו טו בשבט - Painted flowerpot

For a shortened English version kindly scroll down.
לפני כשבועיים הצטרפתי לקומנת "המפתח ליצירה" וכבר נערך מפגש קומונה (כל זה לכבודי? באמת, לא הייתן צריכות...").
המפגש היה מצויין- כי מה כבר יכול להיות רע: כמה עשרות (!) בנות שיוצרות בתחומי עניין שדומים לשלי, אוכל תוצרת בית ומשחק החלפות ?
אז זהו, שהחלפות זה משהו שמאד מרתיע אותי והתלבטתי רבות אם בכלל להשתתף במשחק: "... מה אני יכולה לתת למשהיא שהכל יכולה לעשות בעצמה?... איך אקלע לטעם אם אני לא יודעת מי המקבלת?" התלבטתי והתייסרתי רבות.
במשך כשבועיים כל יום היה לי רעיון אחר מה לעשות ואחד אחרי השני, הם נפסלו רק מהפחד והלחץ (כניראה שממש טוב לי בחיים אם אני נכנסת להסטריה ממשחק החלפות).
היום האחרון הגיע וכבר לא היתה ברירה ואי אפשר היה לדחות למחר את מה שראוי היה שיעשה אתמול ובכל מקרה צריך להיום.
ועדיין לא ידעתי מה אכין.
ואז, מיד אחרי שאספתי את הגאון מביה"ס, והוא הזכיר לי שאוטוטו טו' בשבט, אצנו לנו יחד למשתלה. בחרנו עציץ קרמיקה ירקרק ושתילים של אמנון ותמר (אני אומרת "בחרנו" אבל, האמת שאני עמדתי שם, לחוצה כאילו ההחלטה שלי תשפיע על עתיד האומה ולא ידעתי מה לבחור... אז הגאון (בהיותו גם גאון, גם חד אבחנה, גם פרקטי וגם בעל טעם משובח) נקט יוזמה ובחר בעציץ הירקרק ובפרחי אמנון ותמר סגלגלים כשהוא הודף את המילמולים שלי ש"הכתומים גם יפים ואולי בעצם כדאי את הסגולים הכהים או שאולי בכלל לא אמנון ותמר..."
המוכרת שתלה עבורינו את השתילים בעציץ וכשהבינה שאני מתכוונת לצייר על העציץ, נזפה בי קשות ואמרה " למה צריך לצייר? זה מספיק יפה ככה!" (האמת שהיא אמרה את זה עם הרבה יותר סימני קריאה ומזלה שמצבי הנפשי באותו הרגע היה רעוע כשל עלה נידף במזג האויר הסוער שנזכר לנחות עלינו לטובה לקראת סוף החורף).
אבל האמת שהיה משהו בדבריה, העציץ ניראה יפה גם כך ולכן החלטתי לא למלא אותו בציורים אלא להתמקד באזור אחד.  גם לא אעמיס על העציץ וגם המקבלת, אם לא תאהב את הציור, תוכל לסובב את הציור אל הקיר ולא לראות אותו).
ציירתי שקית של זרעי אמנון ותמר (PANSI) ממנה "נשפכים" פרחים שתואמים את הפרחים האמיתיים שבעציץ. משימה מספר 1 - הושלמה!
באותם הצבעים כבר המשכתי וציירתי זר פרחי אמנון ותמר תואמים על קארדסטוק, גזרתי והצמדתי לעציץ קארדסטוק ירוק. חלק מהפרחים נגזרו והודבקו בנפרד עם דו"צ עבה כדי לתת מראה תלת ממדי.
הוספתי ברכות (הכרטיס דו צדדי כך שהפרחים והברכות השונות מופיעים משני הצדדים) ומשימה מספר 2 הושלמה!

For a swapping game at one of the art & craft communes and in honor of Tu-bishvat (the 15th of the fifth month in the Hebrew calendar –which represent the plants new-year) that is soon to be celebrate, I decided to decorate a pansy pot.
I planted pansies flowers and painted a bag of Pansy's seeds and pansies that match the real flowers in the pot "spilling" from it with FolkArt Enamels acrylic paint.
The attached card was made with the same colors and inspiration - I painted a bouquet of pansies on cardstock, cut and placed them on a green cardstock flowerpot (free hand cutout).
Some of the flowers were cut and pasted separately with double-sided thick foam tape to give a three dimensional look.
 

מהר מהר הכנתי חלה ודחפתי לתנור - משימה מספר 3 הושלמה!

בדרך למקלחת נזכרתי שצריך לעטוף אטום - בשביל ההגרלה. שיט!
רוקנתי קופסת נעליים מתוכנה, עטפתי בנייר צבעוני את הקופסה ובנפרד את המכסה. הכנסתי את העציץ, סגרתי, קשרתי, הוספתי תווית - שלא יחשבו אפילו להפוך את הקופסה או לטלטל אותה (כמו שזה מצליח לשב"כ זה יצליח גם על העציץ שלי {הי, בנתיים הוא עדיין שלי}) ומשימה מספר 4 - הושלמה!

מקלחת, בגדים, להזכיר לעצמי לנשום, לטוס לאוטו, לחזור הביתה לקחת את מפתחות של האוטו, לנסוע מהר אבל לא לטוס, לנשום, לנשום שוב, גם להוציא אויר כדאי, חניה- איפה לעזאזל מחנים כאן?! לסחוב את הכל 3 רחובות בקור ו...
דפקתי כניסה מרשימה באיחור של 45 דקות. מזל שהחלה הריחה טוב ותשומת הלב הכללית עברה אליה.

MicGadjet קיבלה את העציץ שלי ואני מקווה שבאמת מצא חן לה (עם הציור או בלי) ושיהיה לה, לכולנו ובמיוחד לטבע ראש השנה לאילנות שמח וגשום (ואם אלוהים כבר מקשיב, אז אם אפשר שהקיץ לא יהיה חם מדי?!)

אני קיבלתי ממומין סט - מדפון ומסגרת עץ, צבועים בעבודת יד בטכניקת דיסטרס ונושאים את הכיתוב הקורע והכל כך מתאים:
תהליך היצירה מלכלך
ואני מאד יצירתית

אלה תמונות שהיא צילמה והעלתה לקומנה ואני גנבתי:





ותאמינו לי שבמציאות זה עוד הרבה יותר יפה.
איזה כיף שבסוף השתתפתי במשחק ?!


רחלי

תגובות

  1. באמת היה כיף, חבל שלא הספקנו לפטפט יותר (או סתם לעשות שטויות)

    השבמחק
  2. בחיי אם הייתי יודעת שאת מגיעה היינו נוסעות יחד... פעם הבאה אני אזכור לבדוק! העציץ שהכנת מקסים, החלה טעימה להפליא והמתנה שקיבלת ממומין מתאימה לך בול!

    השבמחק
  3. המתנה שהכנת מקורית ומקסימה! ונראה לי שמקבלת המתנה מאוד אהבה! וגם המתנה ממומין מאוד מאוד יפה ואיזה כיף שנסענו יחד חזרה(:

    השבמחק
  4. מצא חן חופשי מצא חן
    וגם מצא את מקומו על מדף במטבח שלי, ואם הוא במטבח אז הוא במקום של כבוד!!
    ועל הדרך גיליתי את הבלוג המקסים שלך והוא כבר במועדפים.

    השבמחק
  5. אה ועוד משהו ששכחתי לאמר, לגבי תחתית הכלי, כבר הסתדרתי זה ממש בסדר :-))

    השבמחק
  6. רחלי! העציץ מקסים מקסים מקסים!
    כל כך עדין ויפהפה :):)
    וגם הרעיון משגע :):):):)
    אני בטוחה שהיא אהבה את זה מאוד! ואם לא, אני הכתובת!!! :):):)

    מיטל

    השבמחק
  7. מישהו שאני מכירה היה אומרעל זה "אאאייייףףףףף" מה בחורה מוכשרת כמוך צריכה להעביר את עצמה בשביל משחק החלפות? העציץ מקסים ומה שקיבלת נהדר והכי טוב שלא שכחת לנשום...

    השבמחק
  8. דנא - גם בן זוגי נהג לומר את אותו הדבר (הפסיק כשהבין שלדבר בהיגיון לא יעזור במקרים כאלה) והאמת שגם אני חושבת כך, אבל מחשבות לחוד ומציאות לחוד. החלפות מלחיצות אותי. אולי אני אנסה טיפול בהלם - להשתתף בהמון החלפות עד שאפסיק להשתגע מהן (ואם זה לא יעזור - שלוותה זה ממש לא רחוק מהבית שלי).

    מיקוש - זה שמוצא חן בעינייך - זה הכי חשוב ושווה הכל.
    דפי - גם אני שמחה שחזרנו יחד למרות שלא נתתי לגרון שלך לנוח (-:
    זיקוקית - פעם הבאה - טובות השתיים!!!
    מיטל - תודה, פעם הבאה - עציץ עבורך.

    השבמחק
  9. יצא לך מקסים ! גם מה שהכנת וגם מה שקיבלת... !!

    השבמחק
  10. העציץ מתוק ומקסים!
    המתנה המומינית - איזה כיף לך!!!
    ואת - מצחיקה אותי ברמות!

    השבמחק
  11. את מקסימה ומצחיקה ועציץ שלך יפהפה!!!
    איזה כייף שאת כל הזמן מזכירה לי שאפשר להמשיך לשלב את הציור שנזנח קצת אצלי.

    מתנה קלאסית למשחק החלפות שבו מביאים הכל באופן אישי ולא שולחים לדואר.

    פשוט מקסים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&