יום ראשון, 1 במאי 2011

בקטנה

כן, אני יודעת. אני לא ממש נמצאת כאן לאחרונה.
חלום ישן שלי שעומד להתגשם מעסיק אותי בתקופה האחרונה ולשמחתי נמצא בשלבי ביצוע אחרונים, כך שבקרוב יוכל להיחשף (כן, כן, אני בונה את המתח).

ובנתיים כמה קטנות מהזמן האחרון:

2 סרטים לקישוט מטפחת הראש שתפרתי לצליל האהובה לכבוד יום הולדתה:



ארוזים בקופסה ולידם כרטיס הברכה:

מגנטים מנגצים שהכנתי למארחינו במימונה:

את הקופסה "ייצרתי" לבד והדבקתי בפנים דף מגנט אותו ציפיתי בנייר תווים. בצורה הזו הבטחתי שהמגנטים יעמדו יציבים בקופסה, עד שיימסרו לבעליהם החדשים:

 אני מתנצלת שהתמונות כה גרועות אבל... צילמתי מהר לפני שיצאתי מהבית והיה חושך אז צילמתי עם פלאש... והכלב אכל אכל לי את המחברת...ואמא שלי לא העירה אותי בזמן... ו...
בקיצור- תירוצים! אני פשוט לא מצלמת טוב )-:

ואחרון אבל בהחלט חביב עלי- קופסת נייר משוכללת, בעלת פתיחה כפולה (משני צדדים) וחלון ממנו ניתן להשקיף על משלוח המנות שהונח בפנים (אחרי הצילומים. בתמונות הקופסה ריקה):

הרקע עליו צולמה הקופסה הוא קנווס מצוייר במשיכת מכחול אחת.

אשוב לאחר הפסקת הפרסומות,
רחלי

20 comments:

  1. אהבתי את הרעיון של קיבוע הנגצים :-)
    קופסת המשלוח המושכללת מעניינת (=צריך לפצח איך עושים כזאת)
    אוהבת את הצבעים של הסרטים!
    מקסים!

    השבמחק
  2. הכל נפלא! הסרט לצליל כל כך מתאים לסגנון שלה! ואהבתי את הרעיון של קיבוע הנגצים.. מחכה בסקרנות לפרוייקט שלך... אין לי ספק שיהיה ואו|!

    השבמחק
  3. וזה נקרא אצלך בקטנה? תוצרים מהממים כל כך.
    היה כיף ענקי להיפגש ביום חמישי

    השבמחק
  4. איזה רעיונות יפים
    קיבוע הנגצים הוא רעיון נפלא

    השבמחק
  5. יש לך מזל שאני מתה עלייך!!!!!!!!!!!
    זהו, את יודעת שהכל משגע, וב-ה-צ-ל-ח-ה מיה'מור!!!!

    השבמחק
  6. מגשימה חלום? איזה כיף, זה דבר נפלא !!!
    מחכה ומצפה לעדכונים...
    הסרטים וקופסאת הפרחים מאד יפים.
    שבוע טוב.

    השבמחק
  7. הרבה קטנות מקסימות! מחכה לראות את החלום המוגשם(:

    השבמחק
  8. כמובן שזאת אני (למקרה שתהית מה דגן עושה אצלך בבלוג...)

    השבמחק
  9. העיקר שתחזרי במהרה....
    דברים מתוקים ביותר! את הסרטים זיכיתי ללטף והם מקסימים!!!
    גם את.

    השבמחק
  10. איזה מתנות שוות!
    ואני מחכה סקוצר רוח לחשיפה....
    :-)

    השבמחק
  11. מקסימה והעבודות מקסימות.
    מה זה נייר מגנט?

    השבמחק
  12. אוהבת את כל הפיתוחים העצמיים שלך - קופסת הנגצים וקופסת הצוללת עם חור הצצה... יצירת יש מאין תמיד הכי מרגשת בעיני ואת אלופה! הסרט של צליל משגע ובכלל זה רעיון מקסים למתנה עבורה.
    מקווה שהפסקת הפרסומות מסתיים מהר...

    השבמחק
  13. אני חייבת להסכים עם קיפודה כאן מעליי. את ממש שופעת שיכלולים וסטארטאפים. ד"ש ממקגיוור (יו, איך אהבתי אותו...)

    השבמחק
  14. הי רויטל - דף מגנט הוא משטח מגנט דק וגמיש שניתן לגזור במספריים (כמו המגנטים של הפרסומות). ניתן לקנות אותו מצופה בדבק דו צדדי.
    ולכל המחמיאות לי על רעיונות מקוריים - תודה שאתן מאמינות בקישורים שלי, אבל הרעיון אינו שלי. אמצע את הבלוג ממנו למדתי את הרעיון ואעלה לכן קישור.

    השבמחק
  15. רחלי, איזה רעיון מקסים - הסרטים לשיער. אהבתי (:

    יעל

    השבמחק
  16. רחלי יקרתי,
    כל כך הרבה דברים מקסימים
    ברשומה אחת, מפצה קצת
    על ההעדרות שלך :o)).
    שמחה שהחלום שלך אוטוטו מתגשם
    (יודעת במה מדובר אבל ממלא פי במים :O)) )

    השבמחק
  17. עוד לא נגמרו הפרסומות ??
    הכל מהממם. הרעיון לצליל משגע.
    להדביק את הנגצים לקופסא - להיט ! מאמצת...
    הקופסא של המשלוח מנות דורשת הדרכה...

    השבמחק
  18. כיף שקפצת לביקור עם דברים מקסימים כ"כ...
    המון הצלחה בהגשמת החלום :)
    נשיקות,
    LooaB - סמדר

    השבמחק
  19. אחחח את תמיד מצחיקה אותי כל כך! היצירות מדהימות.

    השבמחק
  20. So many lovely items! Thank you so much for stopping by my blog and following. Hugs,
    Terri

    השבמחק

Love to get comments.
TFL