דילוג לתוכן הראשי

תעביר את זה הלאה Pay It Forward

My blog was awarded the "Stylish Blogger Award".
Along with this great honor also comes the responsibility to pay it forward to 8 other blogs.
Please scroll down to find out whom I'm passing this tag to.


כמו בסרט הידוע, בו אנשים מעבירים מעשים טובים, מסתובב בבלוגספירה "משחק" ה"בלוג מלא סטייל".
כל בלוגרית שמתוייגת צריכה לספר 8 עובדות לא ידועות על עצמה ולהעביר את התיוג הלאה ל-8 בלוגים נוספים.
כשמדברים על סטייל אני ישר חושבת על נשים כמו עדנה נ. שהיא כולה סטייל- בלבוש, ביצירה, בעיצוב, ובעיקר בהתנהלות, בדרך בה היא מסתובבת בעולם, כולה נעם הליכות ויופי.
ואיך אני מלכת ה"בואו נתמרח בחומרי יצירה" ו"בגד נח עדיף על בגד יפה" וגם" אוי, היסטריה, יש עוד 10 דקות עד הדד-ליין" משתלבת בנושא הסטייל? את זה צריך לשאול את הבנות שתייגו אותי ו/או את הבלוג שלי:
יעל מהבית של יעלי- שהכרתי רק לאחרונה ואני כל-כך כל כך נהנית לקרוא את הבלוג שלה ולראות את היצירות שלה (וזה המקום להתחיל עצומה בדרישה שתעלה את תמונות הפיסול ברשת שלה להנאת כולנו) ויש לה חוש הומור נהדר.
חגית, הלא היא גם וגם וגם ולמי שלא יודעת היא גם משחק מילים- שלדעתי, סגנון המיקס-מדיה שלה, השפיע, משפיע ועוד ישפיע רבות על יוצרות מכל התחומים, שולטת במילים וביצירה- שתי תכונות שאני מעריכה עד כדי מעריצה. 
ריקי ארברמן - נפגשנו לפני כמה חודשים ולא יכולתי להוריד את העיניים שלי מתכשיט החימר הפולימרי (פימו, בלשון העם) אותו הכינה במו ידיה. אישה יפה ומוכשרת שאני מגלה, דרך היצירות שלה, כל פעם מחדש.
אילנית- הר געש של יצירתיות שמגובה ביכולת ביצוע ברמה גבוהה ובטמפרמנט מרשים.
שריק- יוצרת עם לב ענק, שהמוכנות שלה לשתף בידע כדי להעביר אותו הלאה ראויי להערכה רבה (לדלת הידע שהיא פותחת קוראים "מועדון סקראפ גן יבנה")
עלמה 7 - מנהלת פורום עיצוב אלבומים וכרטיסים, הפוסטים שלה עולים בקביעות שניתן לכוון את שעון גרינץ' על פיה, והידע שלה באומנות מעורר התפעלות.
וגם קרנושי המתוקה והחשאית - שאולי מצליחה להסתיר פרטים על עצמה, אבל לא את הלב הגדול שלה.


אני חייבת לציין שלמרות שאני מכירה את כולן, אף אחת מהן אינה חברה שלי על בסיס של מפגשים  ו/או שיחות טלפון יום-יומיות, זוהי היכרות שנבטה בבלוגספירה והגיעה גם אל החיים הפרטיים והבחירות שלהן בי אינן מובנות מאליהן והפתיעו אותי מאד.


מה לספר על עצמי?
מצד אחד - זה קל, ממילא אני מפטפטת את עצמי לדעת ואין לי סודות.
מצד שני - זה קשה. הרי הכל כבר ידוע.
מצד שלישי- זה קשה מאד. כי אם יש כבר משהו שלא סיפרתי, כנראה שהוא צריך להישאר יחד עם השלדים. בארון.


ובכל זאת.. אז הנה:
1. עד גיל 18 כולם (חוץ מבני המשפחה) קראו לי רחל. שנאתי את השם כי הרגשתי שהוא כבד ורציני ולא מתאים לי. כשהגעתי לצבא, אחד החיילים אמר: "מה זה רחל? - רחלי!!!"  ופתאום, כמו הארה, הכל הסתדר למקום הנכון, ומאז כולם קוראים לי רחלי.  אם מישהו יצעק "רחל" ברחוב, אני אפילו לא אסתובב, כי לא אחשוב שקראו לי. עד כדי כך אני לא מחוברת לשם שמופיע לי בתעודת הזהות.
2. אחרי הצבא גרתי ברמת גן. חברות שלי, כשנשאלו מהיכן הן? היו עונות: "מרמת גן, אבל במקור מרחובות", או "בת"א אבל במקור מחיפה") אני אהבתי להגיד שאני מרמת גן ומעולם לא ציינתי מהיכן אני במקור. ר"ג זו עיר ללא סטיגמה ולא רציתי שישפטו אותי על פי המקום בו נולדתי (אפילו שלהגיד שאני ילידת רמת-אביב נחשב דבר טוב מאד, זה עדיין אידיוטי בעיניי).
3. בילדותי החלקתי על קרח (סינתטי) ואפילו השתתפתי באליפות הארץ. המורה שלי (שהיה אלוף גרמניה בזמנו) אמר שהגעתי למקום רביעי, אבל אח"כ שמעתי שהוא אמר את זה לעוד אחת, אז תחליטו בעצמכן אם להאמין לו, או לא.
4. אני שונאת לעשות ספורט. זה משעמם, זה מעצבן, זה גורם לי סבל נפשי ופיזי, זה גורם לי הזיע וזה מתכון בטוח לפציעות.  
5. אני אוהבת מילים. מעריצה אנשים עם יכולת ביטוי בכתב ובע"פ. מעריצה אנשים ששולטים בעברית תקנית וממש סובלת כששומעת אנשים אומרים "שתי מטר". אוהבת במיוחד משוררים של פעם כמו נתן אלתרמן, ביאליק ורחל וגם את המילים המדויקות של רחל שפירא.
6. אני לא יודעת לבכות (זה נשמע טיפשי, אבל המחשבות שלי פשוט עוברות לערוץ אחר והבכי מתאדה) אלא אם מדובר בטראומה קשה במיוחד. 
7.למרות האמור לעיל (ובעצם בלי כל קשר), אני מסוגלת לדמוע רק מלראות אנשים מתרגשים (מעצב או משמחה), אפילו אם אני לא מכירה אותם או לא יודעת ממה בדיוק הם מתרגשים. 
8. אין לי זיכרון. בכלל. בשום תחום. לא זוכרת פנים, לא זוכרת שמות, לא זוכרת מאיפה אנחנו מכירים ואין לי מושג קלוש היכן אני מניחה דברים. אני חייבת ליצור (בדמיון שלי) קישור ויזואלי או מילולי לפנים ולשמות כדי לזכור מי זה מי ומקומות קבועים לכל החפצים שלי, אחרת אין לי מושג ירוק היכן לחפש אותם.


חשבתי שהרעיון בהמלצות הוא גם לספר עוד קצת על עצמי (כי הרי הבלוגים שאני קוראת, אלה תחומי העניין שלי) וגם לחשוף קהל לבלוגים שאולי אינו מכיר ולכן החלטתי לחרוג מגבולות הסקראפ ולהמליץ על בלוגים מתחומים אחרים:
1. נעמה זמיר- הקימה את פורום אמנות בחימר פולימרי, פרסמה שני ספרים ופעלה רבות מאחורי הקלעים וגם לפניהם לקידום תחום החימר הפולימרי בארץ.
2. הילה בושרי- גם היא בתחום החימר הפולימרי, העבודות שלה מקוריות, איכותיות ויפיפיות. שימו לב במיוחד לעציצים בקטגוריית קישוטי הקיר.
3. תולעת מילים - לכאורה בלוג על ספרים, אבל יש בזה הרבה יותר. אהבת מילים, שפה, מחשבות.
4. הבלוג של חלי גולדנברג - אם מישהו עדיין לא מכיר?!
5. mod podge rocks - דקופאז' ברמות אחרות לגמרי.
6. bridalpartytees - רעיונות קטנים (וגם גדולים) לעיצוב ושדרוג אירועים.
7. אתר עם רעיונות לטיולים בארץ - כי יש לנו ארץ יפה (ואנחנו נוטים לשכוח את זה או לזלזל).
8.Things We Make - איימי פלנג'יאן עוסקת בעיקר בטלאים ובאפיה אבל חולקת את מקורות ההשראה שלה ומפרגנת לאמנים אחרים.
9. (נו, אז דחפתי עוד אחד, מה תעשו לי?!)  הום סטיילינג - עיצוב הבית עם רעיונות ישימים לשדרוג רהיטים מאיקאה ועוד.
ועוד אחד באותו נושא- (כן, הנה אני דוחפת עוד אחד, תחשבו שזה מבצע שניים במחיר אחד { או 10 במחיר של 8}): הבלוג של המעצבת אורלי אביטל. מעצבת יפה וכותבת עוד יותר יפה. 


שנמשיך תמיד לפרגן (-:


I'm passing it to:

1. Naama Zamir - Polymer clay leading artist in Israel.
2. Hila Bushari's - Polymer clay outstanding artist.
3.bridalparteesGreat ideas for parties design.
4. mod podge rocks - Decoupage inspiration.
5. Amy Palanjian - She loves to quilt and bake and made a blog for artisans and crafters to show off their work .

The other blogs on my above-mentioned list are published only in Hebrew.

If you are tagged here and want to participate in this "pay it forward" game, you must post at your blog eight unknown facts about yourself and recommend 8 blogs that you love.

TFL
Rachel


תגובות

  1. כיף לקרוא אותך :-)
    ובעייני את אשה עם סופר סטייל!

    השבמחק
  2. ברכות יקירתי, ותודה על השיתוף של בלוגים שלא הכרתי ונראים באמת מיוחדים.
    לפי עובדה מס' 5 אנחנו חולקות עוד אהבה נוספת, וגם את אותו האופי לפי 7.
    אין עלייך בסטייל!!!

    השבמחק
  3. ההמלצות שלך "גנבו" לי חצי שעה יקרה מהבוקר, תודה(: ואם מדברים על סטייל, אין ספק שאת צריכה להיות שם. איזה כיף לי שאנחנו חברות!

    השבמחק
  4. רחלי,
    דווקא בגלל ה"בואו נתמרח בחומרי יצירה" ו"בגד נוח עדיף" את מלכת הסטייל בעבורי, כי גם אני כזאת וזה הכי כיף, לא?
    אבל אצלך, מתחת לחומרי היצירה והבגדים הנוחים מסתתר היהלום, ומי שמתעמק מוצא אותו.
    כל הפירגון מגיע לך ואפילו יותר.
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  5. זכית בתואר ביושר!
    תודה על המלצות ,חלק הכרתי אבל השאר חדשים!
    והיה מעניין מאוד להכיר (וירטואלית)

    שבוע טוב!

    דליה ב(שקוראת תמיד בעיניין את הגיגייך ,אבל מגיבה מעט מאוד...)

    השבמחק
  6. הגדירי "חברה"... בשבילי זה/זו מישהי/מישהו שאפשר להתחבר בנועם ואפילו לשתוק יחד. בפעמים המעטות שדרכינו הצטלבו-נעמת לי מאד בגלל המניירות שאין לך. ד"א כשקראתי את ה"8 אישי" ראיתי הרבה תואם ביננו... ו...תודה על המחמאות!

    השבמחק
  7. הי רחלי איזה כיף, תודה על ההמלצה. הבלוג שלך מקסים! שוב תודה.

    השבמחק
  8. הי רחלי איזה כיף, תודה על ההמלצה. הבלוג שלך מקסים! שוב תודה.

    השבמחק
  9. כמעט התפתיתי להזמנה לבוא אתך לעשות פאדיחות עם הרולרבליידס בקניון ערים... איזה מזל שקראתי קודם את סעיף 3 כאן! :-)
    אבל אני מזדהה אתך לגמרי בסעיפים 4+5+6+7

    השבמחק
  10. יא רחלי, איזה כייף הפירגון הזה ממך (לא שזה מפתיע אותי)
    אוהבת אותך המון ומתגעגעת
    נעמה

    השבמחק
  11. ברור שמגיע לך שניצל אחת! הכי מגיע לך!
    ואני הולכת לחרוש על הבלוגים שהמלצת....
    חיבוקים ונישוקים
    ליאור

    השבמחק
  12. בעיניי את סטייל במיטבו ואיזה כיף לגלות עלייך עוד פרטים. 5 ו-7 מזדהה איתך לגמרי

    השבמחק
  13. אוף את כזאת מקסימה
    איזה כייף שחשפת אותנו לבלוגים חדשים מתחום אחר
    א י הולכת עכשיו לעשות איתם הכרות

    השבמחק
  14. הרגת אותי עם מה שכתבת על רמת גן, זה בדיוק הפוך ממני! אני תמיד מוחקת את 20 השנים האלו מעברי המשוכתב...נהניתי לקרוא, הולכת לבדוק את הבלוגים..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Love to get comments.
TFL

הפוסטים האהובים בכל הזמנים

הבלוג מחפש דירה חדשה

וברגע שאמצא תהיו הראשונים.ות לקבל את הכתובת החדשה. מקווה שניפגש ממש ממש בקרוב, יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה לשתף 💗 אוהבת, רחלי

זה רעיון!

וואו. בעצם זה כל מה מתחשק לי לכתוב. וואו- כמה זמן לא כתבתי. וואו- כמה דברים עשיתי בזמן הזה. וואו- כמה פוסטים כתבתי, אבל רק בראש (לפחות צילמתי תמונות). וואו-מאיפה מתחילים? בדרך כלל, מתחילים מההתחלה. הפעם אני מתחילה דווקא מהסוף ואברך- שהחייני וקיימני והגיעני לזמן הזה! לזמן הקסום הזה. השבוע השקתי מגזין יצירה חדש. שמו בישראל - זה רעיון! "השקתי" אומר - חלמתי על הרעיון, העזתי לנסות ליישם (האמת, זה החלק הכי קשה), הכנתי פרזנטציות, מצאתי ספונסרים, בחרתי נושאים, תיכננתי יצירות, כתבתי, ערכתי, תפרתי אביזרי סטיילינג, הפקתי ימי צילום (רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם), שוב כתבתי, הוספתי, מחקתי, ניסתי לצמצם את מבחר התמונות מכמה מאות לכמה עשרות, שיניתי את הבחירה, התחרטתי, תיקנתי, ישבתי עם העורכת הגרפית, הגהות, השלמות, תיקונים של הרגע האחרון, עוד הגהות, פרסומות, שליחה לבית הדפוס, ציפייה היסטרית לראות את המוצר המוגמר, התכוננות להשקה - חשיבה, תכנון, ביצוע ו... זהו! ביום שני, בשעה 10:00 בבוקר עמדתי כולי ערוכה, מגונדרת ונרגשת להציג את המגזין בפני בעלי חנויות יצירה. למה דווקא בעלי ח

תזכורת

תזכורת שהבלוג עבר לדירה הכתומה בפרדס של תפוז, לפני חודשיים ומאז עלו לא מעט פוסטים חדשים. הנה כמה מתאבנים: עטיפה תפורה לאלבום יום הולדת הישרדות וגם כאן תפאורה נעליים מתוצרת עצמית ! פרחי אורגנזה והדרכה מיני אלבום בצורת ג'יפ יום הולדת 80 !!! ציור במשיכת מכחול סיפור כיסוי והדרכה סדנת שנות טובות קנבס מיקס מדיה כרטיסמניה הדרכה 1 כרטיסמניה הדרכה 2 אשמח לארח אתכם/ן גם בדירה החדשה. תבואו, יש שם המון ויטמינים (-: רחלי

צילי וגילי

יש לי בת דודה לא-זהה. מה זה בנות דודות לא-זהות? זה כמו תאומות לא-זהות אלא שהקשר המשפחתי הוא דרך האמהות ולא ישירות מהרחם (-: שתינו נולדנו באותה שנה בהפרש של חודש, שתינו קרויות על שם אותה הסבתא, שתינו אוהבות חברה ושתינו מאד out going. לשתינו צבע שיער טבעי (היא בלונדינית ואני שחרחורת) שלפעמים מתווספים עליו גוונים לא טבעיים (אצלי אדומים ואצלה לפי מצב הרוח) ולשתינו ילדים בגילאים קרובים. אפילו הבעלים שלנו חוגגים יום הולדת באותו התאריך!!! מכיוון שבחודש שעבר היה יום ההולדת העגול שלי, החודש הגיע תורה. בעזרתו המהירה מאד של בעלה (10 דקות אחרי שטילפנתי לבקש תמונות כבר נחתו אצלי 3 מיילים מלאי תמונות!) הכנתי לה מיני אלבום מתנה. זה לקח לי 10 שעות רצופות ושימוש נרחב בדפים שנקנו  למטרות ליטוף בלבד!!! (דף מהמם של K&Co וסט דפים וינטאג'יים שקניתי במסטיקים לפני חודש) ואם היא אי פעם תדע מה זה אומר "להשתמש בדפים שיועדו למטרות ליטוף בלבד" - היא תבין עד כמה אני באמת אוהבת אותה (תגידו אתן, היש בעולם הסקראפ קורבנות גדולים מאלה?!) וכך ניראה האלבום המוגמר (על כל התמונות ניתן להקליק להגדלה): ע

מילון מונחים לסקראפ ותודה לירון שהביאני עד הלום (-:

בסדנאות עיצוב האלבומים שאני מעבירה, אני מחלקת לתלמידות מילון מונחים מודפס, הכולל את המילים "המקצועיות" שקשורות לעיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה ויצירות בנייר או בקיצור כל מה שנכנס תחת הכותרת - סקראפ scrap * (עיין ערך). המידע הכלול במילון זה לא הומצא על ידי (כמובן) אבל ליקטתי אותו בעצמי ובמו סבלנותי, במשך תקופה ארוכה (יותר מידי זמן פנוי אתן אומרות?...) בחלקו מרחבי הרשת, בחלקו הגדול מהתנסות אישית ובחלקו מהוראות היצרנים השונים. אחת לכמה ימים אני רואה בפורומים השונים בנות חדשות שנכנסות עם "אני רק שאלה..." ומבקשות הסבר על מוצר כזה או אחר, או מבקשות לדעת מה משמעותו של ביטוי מקצועי מסויים, או אפילו מה ההבדל בין מוצרים דומים של יצרנים שונים... שאלות פשוטות והגיוניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב (וזה משמח כי זה אומר שעוד בנות רבות מצטרפות למעגל המשוגעות לדבר, ותמיד עדיף להיות משוגעות ביחד...) אז לטובת כל השואלות והשאלות החדשות אני מפסטסת (כן, המצאתי מילה שמשמעותה: מעלה פוסט) את מילון המונחים שהכנתי. מכיוון שהוא ארוך מדי לפוסט אחד אחלק אותו לכמה חלקים: א'-ד', ה'-מ', נ&